Gå til innhold

Jeg vil ha denne dama!

Steinar40

Anbefalte innlegg

Hehe, neida. Jeg er 22 år, så får du en stedatter på min alder, så tror jeg ikke det vil bli så komplisert. Jeg bare tullet litt med deg ;)

Joda, jeg forsto det ;) men husk at det ikke er pent å tulle med gamlinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Hehe, neida. Jeg er 22 år, så får du en stedatter på min alder, så tror jeg ikke det vil bli så komplisert. Jeg bare tullet litt med deg ;)

Piker på 22 kan være riktig så kompliserende for eldre menn :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell87
Joda, jeg forsto det ;) men husk at det ikke er pent å tulle med gamlinger :ler:

Haha, skal huske på det til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell87
Piker på 22 kan være riktig så kompliserende for eldre menn :cool:

Hehe, eldre menn kan også være kompliserende for oss jenter ;) Men Steinar vil ikke ha en yngre jente :sjenert:

Men... I see your point :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eldre menn kan også være kompliserende for oss jenter ;) Men Steinar vil ikke ha en yngre jente :sjenert:

Det er upraktisk at alder betyr så mye men det gjør det dessverre. Både mentalt og fysisk. Hadde jeg prøvd meg på deg hadde jeg vært ekstremt lite fornuftig ;) hehe Når det blir en hel generasjon i mellom 2 individer så blir det som regel bare problemer i praksis. Fullstendig forskjellig ståsted i livet osv. Det kan selvfølgelig alltid finnes unntak som kan fungere over tid, men de tror jeg det er ekstremt langt i mellom. Du bør finne deg en kjekk mann opp i mot 30 år du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha ham må du vel bare si i fra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tinkerbell87
Det er upraktisk at alder betyr så mye men det gjør det dessverre. Både mentalt og fysisk. Hadde jeg prøvd meg på deg hadde jeg vært ekstremt lite fornuftig ;) hehe Når det blir en hel generasjon i mellom 2 individer så blir det som regel bare problemer i praksis. Fullstendig forskjellig ståsted i livet osv. Det kan selvfølgelig alltid finnes unntak som kan fungere over tid, men de tror jeg det er ekstremt langt i mellom. Du bør finne deg en kjekk mann opp i mot 30 år du :)

Hehe, jeg er egentlig enig med deg. Datet en mann som var 8 år eldre enn meg for en stund tilbake. Han ønsket å bli samboer, gifte seg og få barn osv. Noe som ikke var reelt for meg, så da ble det slutt. Tror faktisk ikke jeg hadde vært klar for det den dag i dag, men man vet jo aldri.

Men du Steinar, nå må du skjønne når jeg tuller og ikke tuller:p Du skal få mamman min du, det var det vi ble enige om :fnise:

Endret av Tinkerbell87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er egentlig enig med deg. Datet en mann på som var 8 år eldre enn meg for en stund tilbake. Han ønsket å bli samboer, gifte seg og få barn osv. Noe som ikke var reelt for meg, så da ble det slutt. Tror faktisk ikke jeg hadde vært klar for det den dag i dag, men man vet jo aldri.

Men du Steinar, nå må du skjønne når jeg tuller og ikke tuller:p Du skal få mamman min du, det var det vi ble enige om :fnise:

Forstår det meste jeg vettu ;) hehe

Men jeg syns det var interessant å filosofere litt generelt over dette med aldersforskjell. Og det du skriver også viser jo hvor viktig det er. Du var ikke klar for forhold og barn fordi du er såpass ung, mens han som er litt eldre har kommet lengre i livet og har da andre behov enn deg. Viktig å være klar over at det som regel vil være sånn :)

Og når dattera anbefaler sin mor så må ho nok være bra :)

Ikke alle som gjør det vil jeg tro ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40 hva er egentlig aldereren din? Jeg gikk ut fra at du er 40 når du heter Steinar40, men etterhvert, så skjønner jeg jo at du antagelig har bikket 50 tallet for ikke så altfor lenge, eller er i ferd med å gjøre det.

Føler du deg ikke egentlig ganske patetisk når du sitter her på KG, hvor du vet at det tildels er svært unge brukere, og later som du er 40 år og på damejakt?

Du er snart 50 år, mann, og burde virkelig vite bedre enn å sitte her på et forum, og desperat prøve å få brukere intressert i deg. Du er vel også på div sjekkeforum, jeg antar det av måten du fremstiller deg skriftlig. Men du har vel ikke fått noen napp der heller antar jeg. Folk som juger om aldereren er ikke akkurat attraktive. (Alder er bare et tall. Æsj. Jeg vil ikke ha en type folk ikke veit om er faren min eller bestefaren min.)

Det er rett og slett lureri å oppgi en alder som ligger bortimot 10 år under sannheten. Utrolig umodent også.

Hilsen Brita 12 1/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar40 hva er egentlig aldereren din? Jeg gikk ut fra at du er 40 når du heter Steinar40, men etterhvert, så skjønner jeg jo at du antagelig har bikket 50 tallet for ikke så altfor lenge, eller er i ferd med å gjøre det.

Føler du deg ikke egentlig ganske patetisk når du sitter her på KG, hvor du vet at det tildels er svært unge brukere, og later som du er 40 år og på damejakt?

Du er snart 50 år, mann, og burde virkelig vite bedre enn å sitte her på et forum, og desperat prøve å få brukere intressert i deg. Du er vel også på div sjekkeforum, jeg antar det av måten du fremstiller deg skriftlig. Men du har vel ikke fått noen napp der heller antar jeg. Folk som juger om aldereren er ikke akkurat attraktive. (Alder er bare et tall. Æsj. Jeg vil ikke ha en type folk ikke veit om er faren min eller bestefaren min.)

Det er rett og slett lureri å oppgi en alder som ligger bortimot 10 år under sannheten. Utrolig umodent også.

Hilsen Brita 12 1/2 år.

Etter hva jeg har forstått er det kvinner av "alle" aldere her. Og jeg har klart og tydelig skrevet at alderen som interesserer meg er i området rundt 35-40 år :)

Jeg har også flere ganger skrevet at jeg er 40+ men jeg er ennå ikke 50 selv om jeg kanskje kommer dit også om noen år hvis jeg er heldig - bank i bordet!

Noen andre sjekkforum er jeg faktisk ikke på, og har aldri vært det heller - ennå. Ikke er jeg her bare for å sjekke heller ;) hehe Jeg liker å diskutere her faktisk :) Ikke lett å gjøre det på samme måte IRL.

I tillegg er jeg for øyeblikket passiv "sjekker" her. Ei dame jeg har kjent lenge er tilbake i mitt liv, men det gjenstår å se hva som kommer til å skje i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passiv sjekker?

Ja hadde du brukt like mye tid på henne som du gjør her, så hadde forholdet nok vært fullkommet.

Men bevares. Jeg ønsker deg all lykke til.

Men du bør være klar over at kvinner i alderen 35-40 ikke alltid syns eldre menn på 50 minus er veldig attraktivt. Men det lærer du vel etterhvert.

Brita 12 + et par år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bør være klar over at kvinner i alderen 35-40 ikke alltid syns eldre menn på 50 minus er veldig attraktivt. Men det lærer du vel etterhvert.

Er det aldersgrense for å være her?

Må man like alle som er her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passiv sjekker?

Ja hadde du brukt like mye tid på henne som du gjør her, så hadde forholdet nok vært fullkommet.

Men bevares. Jeg ønsker deg all lykke til.

Brita 12 + et par år

Dette er i øyeblikket et veldig veldig veldig komplisert forhold - bare gudene vet hvordan det kommer til å gå! Hadde jeg fortalt deg om det så hadde du ikke trodd det var mulig engang hehe Men takk for lykkeønskningen i hvert fall :)

Og det kan jo hende at det finnes noen attraktive fordeler ved meg også vet du ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Polly_*
Helt kort om meg selv, så er jeg alle jenters (våte) drøm, Guds gave til kvinnen, svigermors drøm, og en riktig gull-gutt. Bare sånn i alle beskjedenhet altså ;) hehe

Min erfaring er at de som tror de er Guds gave til kvinnen kun er det i egne øyne... Og da blir man lett veldig selvsentrert og tror man er veldig deilig.

Sånne menn er ikke Guds gave til kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell87

Hilsen Brita 12 1/2 år.

Dette innlegget ble bare for dumt, og den andre du har skrevet under! Om du hadde lest det første innlegget hans i denne tråden, så hadde du nok fått med deg at han er ute etter en dame som er rundt 35-40 år. Hvor mye tid han bruker her, har du egentlig ikke noe med. Skjønner ikke hvorfor det skal være et problem for deg. Det er ikke bare unge jenter her, faktisk så tror jeg flertallet er over 30-40 år. Men det spiller heller ingen rolle, siden det ikke er en aldresgrense for å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Min erfaring er at de som tror de er Guds gave til kvinnen kun er det i egne øyne... Og da blir man lett veldig selvsentrert og tror man er veldig deilig.

Sånne menn er ikke Guds gave til kvinnen.

Ja, det har du faktisk helt rett i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Loretta_*

Var det noen drømmedamer her på KG, eller er det bare en oppsamlingsanstalt for gifte kjerringer? Håper du fikk et par henvendelser i det minste :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen drømmedamer her på KG, eller er det bare en oppsamlingsanstalt for gifte kjerringer? Håper du fikk et par henvendelser i det minste :enig:

Ingenting konkret har skjedd her ennå, nei. Ingen virkelig "date" i hvert fall. Ikke i nærheten av det engang.

Men som jeg også har skrevet tidligere, så sitter jeg i øyeblikket fast i et "dilemma". Jeg jobber med å løse det selvfølgelig, men det tar tid dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting konkret har skjedd her ennå, nei. Ingen virkelig "date" i hvert fall. Ikke i nærheten av det engang.

Men som jeg også har skrevet tidligere, så sitter jeg i øyeblikket fast i et "dilemma". Jeg jobber med å løse det selvfølgelig, men det tar tid dessverre :(

Er du gift? :briller2:

Det kunne jo hende at du startet en tråd "for moro skyld" for å sondere terrenget etter 20 med kona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...