Gå til innhold

Pleiepikes tankehjørne....

pleiepike

Anbefalte innlegg

Im good!

I dag fant jeg ut at jeg har bestått den ene eksamen jeg hadde tidlig i desember!! :duskedame:

I dag har jeg også vært og svømt 1000 m.. 1000 i går og 1000 i dag.. Flinke meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig helg!! :nigo:

Denne helga har jeg sett lenge etter, ikke at jeg har noen planer, men tanken på fri!! Jeg er så sliten etter en hektisk uke.. Og mer hektisk er det.. Fra neste uke av er det jo praksis.., Og da må jeg tur/retur Arendal hver dag.. Gosh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgens hendelser

-Middag hos svigermor

-Kino, Menn som stirrer på geiter

-Labbetur på havisen rett borti her, og grillings av pølse på bål!

-God middag hjemme(marinert svinekjøtt og ovnstekte posteter)

-Fest

-Hodepine

-Rydding av klesskapet

-Innom jobb med skattekort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, vernepliktig????? Er det pga jeg ikke har fått baby innen jeg ble 23?? Er det andre enn meg som har fått brev fra Sivilforsvaret om det å være vernepliktig? Jeg fikk brev på lørdag fra Sivilforsvaret. Varsel om pålegg av tjenesteplikt i Sivilforsvaret. WTF??? :hakeslepp: Jeg har jo tenkt på å gå inn der da uansett etter hvert, men alikevel.... Jeg kan ikke annet enn å le :ler: De kan heldigvis ikke ta meg ut av skolen da. :enig:

En annen ting, jeg er blitt SYK! :kjefte: dette har jeg absolutt ikke TID til.. Hvor blir det av tiden???? HJELP! Årh.. Jeg begynte i praksis i dag og bli syk samme dag, det er ABSOLUTT ikke bra :sukk: I morra er det fagdag da, så skal prøve meg på det.. Også må jeg heller stikke hjem igjen hvis det absolutt ikke går.. Det som er ulempe med å være syk, iallefall for min del, er at jeg blir så kjesken på godis, sjokolade osv... Også har jeg ikke NOE av det i hus!! Gah! :nei:

Får se om jeg finner noe spennende i skapet og se litt TV før jeg ska sove.. :søvn: Har alt sove 2 timer i kveld, men det trengs mer!!!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ALT for tidlig!!! Skulle ikke vært lov å starte dagen nå asså! Sove?? JATAKK!! :kjefte:

Sitter på bussen, påvei til praksis... Og det er ennå 1 time te jeg er der.. Gjesp! Og jeg er fortsatt ikke frisk.. Jeg ska prøve meg frem te lunsj, og er jeg ikke bedre da stikker jeg hjem.. For det å være der mens jeg sliter med å puste osv er ingen hensikt asså! Blæh. Vil bli frisk!!!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har absolutt IKKE vært bra :sukk: Begynte så fint, men så gikk det te helvete!!! Gah :kjefte: Syk syk og atter me sykdom!

I dag ligger jeg på sofaen med dyna og prøver å bli frisk.. Håper virkelig jeg blir det jah! Ska på vakthytta i helga og jeg håper bare at jeg er frisk t da! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved siden av all skuffelse så langt denne uka har jeg nå fått vite at de to eksamnene jeg tok rett før jul er bestått!! ENDELIG!! Nå har jeg ikke mer eksamner å tenke på :nigo: Nå er det bare masse oppgaver og innleveringer.. Hehe.. 45 studiepoeng på 3 mnd er MØE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, i morra er det helg!! Love It! <3 I morra ska jeg gjøre noe av det jeg liker est :nigo: Jeg ska på fjellet!!!! Digg. Ser SÅ frem til det jah! Men jeg kan jo ikke gå på ski da, pga foten.. Noe kjedelig, men like greit på andre måter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det onsdag, og det er faktisk snart helg! I helga som nettopp var her var jeg få fjellet. Var veldig koselig :) Ska snart opp igjen! :jepp:

Denne helgen som kommer har jeg fri. Det blir vanvittig deilig.. Kjenner at jeg er mektlig lei av å pendle til/fra Arendal hver dag nå. Blir utrolig sliten av det.. Og det gjør at jeg blir gretten og sovner tidlig på kvelden. Nå har jeg prøvd å holde meg litt våken iallefall, sånn at jeg kan få litt kvalitetstid med min kjære :rødme: Merker at det blir mmindre tid på oss nå som jeg har begynt i praksis. Men det er godt det kun er for en kort periode.. Ellers hadde jeg blitt gal!!!

(nå sklir bussen på veien forresten!!)

Er litt godt med den nærheten til hverandre hver dag.. Om ikke det er :sengekos: så iallefall det å sitte inntil hverandre og bare kjenne nærheten.. den er GOD den!! :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen i stikkord

-Trening :trene:

-Øl :skaal:

-Hjemmelagd pizza :spise:

-Lyngdal :hoppe:

-4hjuling :briller:

-Svinekotelett :kokk:

-TV :slår:

-Lese litt til ambu.eksamen :opplyser:

-Stekt laks :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom å titter litt i dagboka di ;) Har fulgt litt med i den andre og :) Er sykepleierstudent selv. Godt å høre det er fler enn meg som kaver seg igjennom praksiser og eksamner. Hvor langt har du kommet i studiet ? :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, innom å titter litt i dagboka di ;) Har fulgt litt med i den andre og :) Er sykepleierstudent selv. Godt å høre det er fler enn meg som kaver seg igjennom praksiser og eksamner. Hvor langt har du kommet i studiet ? :) Ha en fin dag!

Hei hei!! :vinke:

Hyggelig med nye fjes i boka!! :jepp:

Jeg er 2.års student.. Og du? :) Er nå i praksis i psykiatrien. Utrlig spennende! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg aldri har tatt det SÅ rolig før en eksamen!! :ler: Praktisk eksamen er på lørdag mens teoretiske er på søndagen. Vet jeg får en case bl.a på søndagen som skal forklares fra første start til slutt... Og noen få spm om diverse operative greier, sykdommer osv.. Gosh! Ser SÅ frem til å bli ferdig iallefall :jepp:

Må lese litt i dag.. Sånn at jeg kan ha god samvittighet.. Men ska oxo henge opp tøyet og ta oppvasken tenkte jeg... Oxo blir det, for håpentligvis, en tidlig kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, eksamen i en helg?! Så flink du er som leser. Jeg har klart å regne litt i dag jeg og,hehe! Hjelper litt på samvittigheten ;) Lykke masse til på eksamen! :) Dette går nok kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, eksamen i en helg?! Så flink du er som leser. Jeg har klart å regne litt i dag jeg og,hehe! Hjelper litt på samvittigheten ;) Lykke masse til på eksamen! :) Dette går nok kjempebra!

Hehe, jepp, frivillig vet du.. Tar det gjennom Norsk Folkehjelp.. da må man regne med at det går utover helgene... :ler: Jeg er ganske lei av å lese da, selvom jeg nesten ikke har åpnet bøkene :ler: Har ikke åpnet bøkene "Akutte skader" og "Akutt sykdom".... Men jeg vet at masse av det er det jeg hadde i eksamen rett før jul på skolen!

Jada, dette kommer nok te å gå bra.. Men det er det å kunne stole på en selv og ha trua.. Men det går! Hehe.. Jeg tar fart og SATSER :hoho:

Lykke te du å! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke mer......... Er sliten! Trøtt.. Alt er et ork.. :sukk: All pendling gjør meg sliten, tanken på eksamen, lesing(noe jeg faktisk ikek nesten har gjort) osv.. Men.. Jeg holder motet oppe.. Kanke gi opp! :ler: I Can Do This!! :nigo::duskedame:

Orker ikke lese heller.. Jeg VET jeg kan dette, men jeg stoler ikke på meg selv!! :kjefte: Åårh, jeg MÅ det!! Ugg, noen som vet råd?? Jaja, når denne helgen er over kan jeg begynne å lese litt.. Og ikke minst trene mer!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen i problemstillingen, det å klare å stole på seg selv, man vet man egentlig kan! Jeg må alltid legge vekk eksamensstoffet litt tidlig siste dag før eksamen/eventuelt ikke lese i det hele tatt denne dagen (det er ikke alltid jeg klarer når jeg er stressa) men da pleier jeg å gå på tur eller dra å trene, f.eks svømme pleier å hjelpe meg når jeg stresser og ikke stoler på at jeg kan :) Da klarer jeg å roe meg mer ned og stole mer på meg selv. (men nervene kommer som regel på morningen på eksamensdagen uansett, men holder de i hvertfall i sjakk før det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANGE TAKK!!! <3 Nå er jeg ferdig med den iallefall! Jeg vet ikke hvordan det har gått.. Det får ejg vite etter hvert.. Føler selv at gikk greit.. Kunne kanskje gjort noe anderledes, men det får så være :)

Nå gjennstår den teoretiske i morra... Gosj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...