mha Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Nå varierer prisene på markiser noe forferdelig etter størrelse, ekstrautstyr (motor) og montering og div andre ting. MEN er det noen som har kjøpt markise i det siste som kan si hva dere betalte, og hva som var inkludert? Hvis noen har noen gode/dårlige erfaringer med ulike leverandører hører jeg gjerne fra disse også
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Vi byttet duk på vår terasse markise og betalte 3000,- for det. Er mye billigere å få på f.eks. Plantasjen, men da må en køpe standard mål. (og jeg velger å tro at kvaliteten på vår er noe bedre )
Gjest Meticulous Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Vi byttet duk på vår terasse markise og betalte 3000,- for det. Er mye billigere å få på f.eks. Plantasjen, men da må en køpe standard mål. (og jeg velger å tro at kvaliteten på vår er noe bedre ) Kvaliteten på slike billige markiser er ikke noe særlig. Naboen vår kjøpte en slik en, og den begynte å rakne alt første sommeren den hang oppe. Ikke akkurat særlig kult....
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Vi har akkurat bestilt markise, sjekket flere leverandører og det var ikke SÅ store prisforskjeller. Vår er 5,2x 3 meter med motor og mulighet for å regulere vinkelen på duken (for lav kveldssol). Pris: 20.484,-. Elektriker kommer i tillegg. Lykke til.
kate78 Skrevet 12. mai 2012 #5 Skrevet 12. mai 2012 Vi har akkurat kjøpt markiser hos markisekongene. Vi letet etter noen som lå på nett med åpne priser og så fant vi dem. Da ble det enkelt og sammenligne. Kikket på det du sa hos markisekongene og da kunne du spart deg for endel tusen kr...ca 16.500kr hadde markisen din kostet der. Våre ble kjempefine Nå har vi nymalet grått hus med hvite karmer og litt mørkere grå markiser med rett kappe. Det ble kjempefint...så nå gleder vi oss til lange deilige sommerkvelder på verandaen :) Jeg anbefaler alle å sjekke prisene der:)
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #6 Skrevet 13. mai 2012 Er det noen som kan anbefale et markise firma som tar reparasjoner i nærheten av Oslo? Jeg har ringt rundt og spurt "alle", men ingen som gidder å reparere...
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Jeg også leter etter markise-reparatører i Oslo. Det er umulig å finne noen som er villig til å reparere, jeg fant et firma so Skulle ha 15000 for å bytte snoren!!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Jeg kjøpte hos Kjells markiser. Ikke motor, 3,5 m lang og iallfall et par meter bred. Valgte duk selv. De kom og målte opp og kom og monterte den. 13.000 kr. Sjekk de ut dere som bor i Osloområdet. Kan hende de skifter duk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå