Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Prøver å finne navnet på en møbelbutikk som er rundt Oslo/i Oslo. De selger mye skinnmøbler og mye spesielle møbler. De selger hvertfall kopier av kjempedyre stoler og møbler(?) Kan være de selger "ekte" møbler også. Noen som vet hvem butikk jeg snakker om? Er ikke Ikea eller bohus eller noe sånt "kjent" noe tror jeg..
superlady Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hadde hjulpet litt om du kunne spesifisere "kjempedyre møbler" kanskje? Noen spesiell type? Merke? Selger de kopier som i fake, eller selger de billigere varianter av "kjempedyre møbler"? Om de selger kopiene, er det vel lite sannsynlig at de også selger originalene? Jeg kan noen av møbelbutikkene i Osloområdet, men her trenger jeg nok litt mer informasjon...
Gjest Wacmoc Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 (endret) Tror faren min har kjøpt derrifra, kan høre Endret 5. august 2009 av Wacmoc
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Jeg sa at det kunne være de solgte orginale, jeg vet ikke siden jeg aldri har vært der. Et venn av meg har to stoler m puff i stuen sin. De koster orginalt 40.000 pr stol og 10.000 per puff, men tror han betalte rundt 8.000-10.000 pr stol og 5.000 pr puff. Disse er i skinn med stål "rammer". Han har også nettopp kjøpt en stol hvor puffen er en stor "runding" og det er en runding man sitter på med to rundinger som ryggstøtte. Veldig vannskelig å forklare.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 takk, wacmoc, hadde vært fint om jeg fant det ut
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Kan det være "Italian House"? De har i hvet fall en del designermøbler i brosjyren sin. Tror de har en hjemmeside dersom du leter.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Andre forslag; Living (ligger ved lørenskog) eller Bolia (oslo sentrum)...?
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Var desverre ingen av dem Huff... Takk for at dere prøver Har endevendt google, men finner det virkelig ikke
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Kan det være Fine Design på Torshov? www.finedesignnorge.com
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Desverre Huff, dette er virkelig irriterende altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå