Telys Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 (endret) Ps. Bilder av pupper. At det går an å være så dum!? Det lakk naken bilder av henne for en stund siden,og det ble et stor oppstyr rundt det. Hvorfor risikere det igjen? Dumme,dumme jente.. Edit: Link tatt bort Endret 6. august 2009 av Telys
Telys Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Er det bare jeg som har meninger om dette? Ser dere er inne å sniker altså
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Stakkars og stakkars. Ho har jo tydeligvis tatt bildene sjøl da, og klarer man ikkje passe på at folk ikkje får tak i dem, er det hennes egen feil!! Teit dame azz...
Telys Skrevet 5. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2009 (endret) Stakkars jente. Det er absolutt synd på henne ja. Men skulle tro hun hadde lært etter sist gang det skjedde. Det var jo snakk om at hun skulle få sparken fra Disney osv. Men hun sa unskyld til fansen og sa det aldri skulle skje igjen. Og vips,så har hun tatt nye bilder. Disse bildene kan jo ha blitt tatt på samme tidspunk som de andre? Selv om de bildene ser ut til å være tatt av noen andre,og disse tydeligvis er tatt av henne selv. Endret 5. august 2009 av Telys
juliane Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Dette er jo ikke noe problem, man blir jo bare større kjendis etter at nakenbilder har lekket på nettet. Jeg tipper det er gjort med vilje.
Telys Skrevet 5. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2009 Jeg ser ikke problemet med nakenhet. Har ikke noe problem med det jeg heller,men det er da alltid morro når det gjelder kjendiser
Gjest Euforia Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Det er absolutt synd på henne ja. Men skulle tro hun hadde lært etter sist gang det skjedde. Det var jo snakk om at hun skulle få sparken fra Disney osv. Men hun sa unskyld til fansen og sa det aldri skulle skje igjen. Og vips,så har hun tatt nye bilder. Disse bildene kan jo ha blitt tatt på samme tidspunk som de andre? Selv om de bildene ser ut til å være tatt av noen andre,og disse tydeligvis er tatt av henne selv. Uansett, kjendis eller ei - vi har da ingenting med hvordan hun ser ut naken. Dessuten er hun langt ifra den eneste tenåringen som har tatt nakenbilder av seg selv.
Telys Skrevet 5. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. august 2009 Uansett, kjendis eller ei - vi har da ingenting med hvordan hun ser ut naken. Dessuten er hun langt ifra den eneste tenåringen som har tatt nakenbilder av seg selv. Hvorfor trykket du på linken da? Det står at det er nakenhet og hvem det er av. Bare lurer.
firewater Skrevet 5. august 2009 #12 Skrevet 5. august 2009 Uff, en naken jente. Så dum hun er. Nei, jeg forstår meg ikke på dere kvinner. Nakenhet er da bare koselig.
Telys Skrevet 5. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2009 Det er vist få av dere som forstår meningen med dette innlegget,og har heller ikke fått med seg hvor stor denne saken som handlet om henne og nakenbilder faktisk var. Jeg driter i nakenheten osv. Poenget er bare hvordan det preget henne sist gang dette skjedde,og så gjør hun det igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå