angeleyes Skrevet 5. august 2009 #21 Skrevet 5. august 2009 Jeg tror rett og slett kommentarene hans kommer av at han er svært opptatt av trening og kropp. Kommertarene hans er sikkert ikke negativt ment fra hans side, men jeg skjønner godt at de gjør deg usikker. Jeg hadde definitivt blitt det selv av slike kommentarer. Jeg kunne aldri vært sammen med en slik type. Det hadde blitt altfor mye fokus på kropp. Jeg tror det er viktig at du kjenner etter hva dette gjør med deg. Forhold skal ikke gå løs på selvtilliten din. Tenk om dette er en ting som du kan leve med eller ikke. Tror du at du kan snakke med ham om dette?
Gjest Gjest_Fix_* Skrevet 5. august 2009 #22 Skrevet 5. august 2009 Mindre tenking..mer trening!! *skjerpe meg* Men hei du, jeg liker han jo..må jo analysere litt da Nå tror jeg at jeg skal ta noen situps her faktisk, snart tilbake Hehe, skjønner, men det hjelper ingenting å analysere egentlig, det gjør deg enten usikker, eller så lurer man seg selv til å tro ting som egentlig ikke stemmer The heart is deceitfull of all things!. Sånn har det ihvertfall vært for meg...¨ Jeg har analysert noe helt jævlig selv, men ting har gått veldig mye bedre etter jeg skjerpet meg. Så det er ikke kun et kvinneproblem dette her. Litt analyse må man jo tilate seg, men man merker fort når det går over i hysteri, hvis man vil da. Trening hjelper noe så sinnsykt på tankene det. Så det er en god ide :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #23 Skrevet 5. august 2009 Han synes ikke at du har store føtter, han synes at han selv har små føtter og må fremstille det som at du har store føtter så hans er normale... Og så kan det hende at han sammenligner flere komplekser han har med deg og din kropp. Jeg mener å ha hørt at gjennomsnittlig skostørrelse (i Norge eller verden) for kvinner er 38 og du har da 1-2 størrelser mer - det er jo ikke unormalt i det hele tatt! Jeg har flere venninner med størrelse 40/41 i sko. Selv har jeg str. 36-37 og må bruke str. 35 i bowlingsko - det er litt flaut, med de store tallene bakpå skoene... He he.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #24 Skrevet 5. august 2009 Fotfetish. Jeg har også str 41 i sko, og jeg er lavere enn deg.
tøydokka Skrevet 5. august 2009 #25 Skrevet 5. august 2009 Så lenge skoene passer, er størrelse 39-40 helt perfekt :-)
Annikken Skrevet 5. august 2009 #26 Skrevet 5. august 2009 Han bruker 41 i sko... og du vet hva de sier om menn og skostørrelsen... det er sikkert bare en myte uansett, men menn liker likevel å ha store føtter. Av en eller annen merkelig grunn. Så på grunn av sin egen usikkerhet driver han og mellom linjene kritiserer deg for å ha for store føtter... så utrolig barnslig. Paris Hilton bruker 42 i sko
Tiarra Skrevet 5. august 2009 #27 Skrevet 5. august 2009 Er 172 og bruker 39/40 i sko. Har en eks som elsket føttene mine! Har aldri fått noe spesiell komentar om at jeg hadde for store føtter, nei! Typen er vel... spesiell(?)
Tiarra Skrevet 5. august 2009 #28 Skrevet 5. august 2009 Han bruker 41 i sko... og du vet hva de sier om menn og skostørrelsen... det er sikkert bare en myte uansett, men menn liker likevel å ha store føtter. Av en eller annen merkelig grunn. Så på grunn av sin egen usikkerhet driver han og mellom linjene kritiserer deg for å ha for store føtter... så utrolig barnslig. Paris Hilton bruker 42 i sko Signerer dette!
Gjest Bigfoot? Skrevet 5. august 2009 #29 Skrevet 5. august 2009 Han bruker 41 i sko... og du vet hva de sier om menn og skostørrelsen... det er sikkert bare en myte uansett, men menn liker likevel å ha store føtter. Av en eller annen merkelig grunn. Så på grunn av sin egen usikkerhet driver han og mellom linjene kritiserer deg for å ha for store føtter... så utrolig barnslig. Paris Hilton bruker 42 i sko Takk for svar dere.. Og det du skriver her ja..hm..kanskje det er sånn det henger sammen.. Har ikke tenkt over at han "bare" har 41, men kan jo hende at han har noen form for komplekser i forhold til det..og ønsker at det er jeg som har store, ikke han som har "små". Han var jo som jeg skreiv også opptatt av min høyde, kanskje det er samme tingen..for han er ikke kjempehøy.. Og da er det kanskje trygt å konkludere med at det er jeg seom er "for stor". Men det er jeg altså ikke, skjønner jeg! Og han er heller ikke liten, synes nå jeg. Vi er akkurat passe, alle sammen. Amen.
Kamikatze Skrevet 5. august 2009 #30 Skrevet 5. august 2009 Tror egentlig at "Bigfoot" selv kom med løsningsordet: Kompis. Han kommenterer/samtaler som om du var en hvilkensomhelst treningskompis. Når han spør om mål og vekt, tyder det mest på det motsatte av interesse for deg som romantisk prosjekt. Hender ofte vi spør jentekompiser om vitale mål, for å for eksempel skaffe oss en idé om hva mål og vekt betyr oversatt i praksis i profilene på kontaktsider for eksempel. Og du? Ta og gjør noe med selvbildet ditt. Du trenger desperat en (liten) dose med selvtillit.
Gjest Bigfoot? Skrevet 5. august 2009 #31 Skrevet 5. august 2009 Tror egentlig at "Bigfoot" selv kom med løsningsordet: Kompis. Han kommenterer/samtaler som om du var en hvilkensomhelst treningskompis. Når han spør om mål og vekt, tyder det mest på det motsatte av interesse for deg som romantisk prosjekt. Hender ofte vi spør jentekompiser om vitale mål, for å for eksempel skaffe oss en idé om hva mål og vekt betyr oversatt i praksis i profilene på kontaktsider for eksempel. Og du? Ta og gjør noe med selvbildet ditt. Du trenger desperat en (liten) dose med selvtillit. Hm..det er dette jeg har lurt på skjønner du, jeg tror ikke menn snakker slik til kvinner de er interessert i på den måten - det er jo derfor jeg spør her. Tror nok jeg har et alminnelig flott selvbilde da, men det må jo være lov til å fundere og disputere
Gjest m47 Skrevet 5. august 2009 #32 Skrevet 5. august 2009 Hm..det er dette jeg har lurt på skjønner du, jeg tror ikke menn snakker slik til kvinner de er interessert i på den måten - det er jo derfor jeg spør her. Tror nok jeg har et alminnelig flott selvbilde da, men det må jo være lov til å fundere og disputere Han kan godt være kjempeinteressert i deg . At han ikke glemmer yrket sitt er irrelevant. Det har ikke noe med deg å gjøre. Han bare er sånn. Og slik er han nok med alle venner og damer . Du venner deg til stilen hans etter hvert.
The Kitten Skrevet 5. august 2009 #33 Skrevet 5. august 2009 Det er litt stort en jente, men ingen grunn til å føle seg som et misfoste.
Gjest imli Skrevet 6. august 2009 #34 Skrevet 6. august 2009 Synes ikke 39/40 i sko er spesielt stort. Er vel heller han som har små føtter! Synes han hørtes litt vel kroppsfiksert ut, og da er det kanskje lett å komme med slike kommentarer uten å mene noe vondt med det. Ville ikke tenkt noe mer på det, var jeg deg.
Wonders Skrevet 6. august 2009 #35 Skrevet 6. august 2009 The Kitten, åssen kan 39 være stort på jente på 1.70? Vi må jo holde balansen her oppe oxo, må vite Jeg bruker det samme, er 1.72 ca, kan presse meg ned i 38.5 på tyske sko, men thats it. Menn med str 41 er det mange imellom. 42-44 er vanlig, så da blir det balanse da. I hans øyne er du for stor, og i dine er han for liten... Visste dere/du at fotbladet ditt er eksakt like lang som nedre arm? Fra albue til håndledd. Bare å måle den som ikke er støl og stiv.
Kamikatze Skrevet 6. august 2009 #36 Skrevet 6. august 2009 Visste dere/du at fotbladet ditt er eksakt like lang som nedre arm? Fra albue til håndledd. Bare å måle den som ikke er støl og stiv. Hahahaha! Du er bare rå! Stemmer det må jeg arve skoene til superlangbein. Størrelse seksti-føkkings-to!
Gjest Elfrida Skrevet 6. august 2009 #37 Skrevet 6. august 2009 Visste dere/du at fotbladet ditt er eksakt like lang som nedre arm? Fra albue til håndledd. Bare å måle den som ikke er støl og stiv.Det stemmer på meg, i hvertfall hvis jeg måler fra innsiden av albuen og opp til håndleddet. Jeg bruker 40, men størrelsen på føttene kan man vitterlig ikke gjøre stort med, så det er ikke mye vits i å bruke tid på å tenke på om de er for store eller for små.
smiley_face Skrevet 6. august 2009 #38 Skrevet 6. august 2009 Jeg er ca 168 høy, bruker selv 39-40 i sko, syns dette er helt passelig i forholdt til min egen høyde, har selv en helt normal kroppsbyggning så hvorfor han skal være så opptatt av dette skjønner ikke jeg. Viss du selv er fornøyd med hvordan du ser ut ikke la andre rakke ned på deg.. Kanskje han gjør det for å føle seg bedre, (kanskje han er misfornøyd med seg selv)
mjau-mjau Skrevet 6. august 2009 #39 Skrevet 6. august 2009 Selv har jeg str. 36-37 og må bruke str. 35 i bowlingsko - det er litt flaut, med de store tallene bakpå skoene... He he. :hoho: Godt vi er flere!!! Og nei 39/40 er ikke stort, mer normalt vil jeg si Jeg føler meg mer unormal med str 35/36/37 - men det er mye fint i barneavdelingen
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2009 #40 Skrevet 6. august 2009 Jeg er 1,63 og bruker 39/40 i sko. Har aldri tenkt noe spes over det og heller ikke fått noen kommentarer på det. De fleste jenter jeg kjenner bruker den str, så jeg kan ikke se at det skal være så veldig stort....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå