Gå til innhold

Veske - stor eller liten?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Miranda_*
Skrevet

Hva er inn nå - stor eller liten veske?

Jeg vet at det er smak og behag. Men sånne kjempestore vesker (nesten som bagger) er det egentlig moderne nå?

Jeg liker å dra med meg mye når jeg skal på jobb. Ekstra sko, bok, sminke osv. og synes nå det er greit med en stor veske istedenfor en ryggsekk eller en vanlig bag.

Hva synes dere?

Hva er den fineste veska?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er veldig in for tiden er jo de store clutch veskene. Men synes ikke du skal bry deg så mye om hva som er in altså;) Er jo veldig mange som går med store vesker, og hvis det passer deg best så synes jeg du absolutt skal fortsette med dette:)

Skal man på jobb eller skole så er jo stor veske det beste, men skal man ut synes jeg en liten veske eller en clutch absolutt er finest;) Kommer helt an på anledningen.

Skrevet

In akkurat nå er denne typen veske, heter Clutch som sagt over:

dl630_62472_09090_41_5441.jpg

Men jeg personlig går med store vesker. Har ikke plass til alle de nødvendige sakene jeg har i veska, dessuten syns jeg det ser mer normalt ut å gå med en litt større + at det er jo selvfølgelig letter å gå med og mer komfertabelt å gå med vesker med stropp.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er in akkurat nå, men selv foretrekker jeg store vesker. Da har jeg plass til det jeg vil ha med.

Skrevet

Jeg aner ikke hva som er mest moderne av store og små vesker, og jeg er heller ikke interessert i å finne det ut.

Selv foretrekker jeg en liten veske. I vesken min har jeg: busskort, lommebok, mobiltelefon, husnøkler, tyggis og lipgloss. En stor veske til seks små artikler ser bare rart ut i mine øyne.

Skrevet

De virkelig digre veskene er temmelig passé nå, men om du har mye du må ha med deg, bruk for all del en stor veske- alternativet blir vel å bruke en trendy liten clutch og putte resten i en rimi-pose, det er iallefall ikke stilig.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å bruke en liten veske mere etter at jeg har brukt en stor så lenge. Er jo så vant med å ha med meg det jeg trenger og ikke trenger der jeg ferdes.

Skrevet

Selv om dette er moteforumet så må jeg bae si det. Bruk en veske som rommer det du skal ha med deg. Hvordan den ser ut har absolutt ingenting å si.

Skrevet (endret)

De utrolig oversized baggene er ganske ut nå, sånn som jenta til venstre har.

Men store vesker er fremdeles in. Men hadde gått for en variant med litt form. Feks denne.

Endret av Ethereal
Skrevet

Enig med sistemann, 'vanlig store' vesker er absolutt in fremdeles.

Og de kan man fint få plass til alt smådill, en bok, vannflaske osv osv.

Det er bare de enorme oversized-bagene som er like store som en helgebag brukt som en hverdagsveske som er passé.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...