Gå til innhold

Mensen stoppet etter en dag - gravid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde hoppe av i svingen-sex søndag 26. juli. Onsdag 29. juli fikk jeg mensen. Vanligvis får jeg da to dager med virkelig drøye blødninger, og så middels blødninger noen dager til.

Blødde moderat torsdag, omtrent ingenting fredag og så stoppet det. Har gått valm siden lørdag og får vanvittig lyst til å sove sånn helt ut av det blå.

Jeg regner det for ekstremt usannsynlig at jeg skulle være gravid, jeg bare synes dette er litt snålt. Vanligvis blør jeg en ukes tid, og syklusen er som en klokke ellers.

Er det noen mulighet for at jeg ble gravid, og så stoppet mensen? Ville egget vært oppi der fortsatt, så lenge etter eggløsning? Det er vel for sent til at det fester seg når blødningene er i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig å ha blødninger i begynnelsen av svangerskapet, så sånn sett kan du godt være gravid. Men man blir gravid maksimalt en dag etter eggløsning, og dette er vanligvis rundt 14 dager før du får mens. Så enten ble du gravid for 14 dager før, eller så var syklusen din helt på tur allerede uansett (sånt kan skje, selv om du vanligvis er regelmessig). Om du ble gravid 26. juli vil dette sannsynligvis ikke dukke opp på en test ennå en gang.

Skrevet

Takk :)

Før 26. juli hadde jeg ikke hatt sex på flere år, så jeg ble ikke gravid før det i hvert fall :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kjøp en graviditetstest. Ta den.

Så slapper nok kroppen av og mensen er i rute. Når du blir oppspilt så får det følger for hele kroppen.

Så rydd denne problemstillingen av veien ved å ta en test - enkelt og greit.

Ingen her kan svare på om du er gravid.

Skrevet

Er uansett ingen grunn til å ta en test før etter helga. Hvis du ble gravid 26. juli tar det ca 2 uker før en test vil slå ut positivt.

Skrevet

Det kan jo ha vært festeblødning, men det var kanskje litt mye. Testen kan vise positivt før IKM, men et negativt svar er som du kanskje vet ikke 100% sikkert. Hvis du er kvalm kan det jo tyde på at kroppen er i gang med hormonproduksjon allerede. Eller så kan det være at kroppen din tuller med deg. Umulig å vite!

Skrevet

Jeg har opplevd dette mangen ganger, at den stopper etter en dag. Jeg er en av de som har mensen maks i 3-4 dager også da.

• 2 år senere...
Gjest Marie
Skrevet

Hadde hoppe av i svingen-sex søndag 26. juli. Onsdag 29. juli fikk jeg mensen. Vanligvis får jeg da to dager med virkelig drøye blødninger, og så middels blødninger noen dager til.

Blødde moderat torsdag, omtrent ingenting fredag og så stoppet det. Har gått valm siden lørdag og får vanvittig lyst til å sove sånn helt ut av det blå.

Jeg regner det for ekstremt usannsynlig at jeg skulle være gravid, jeg bare synes dette er litt snålt. Vanligvis blør jeg en ukes tid, og syklusen er som en klokke ellers.

Er det noen mulighet for at jeg ble gravid, og så stoppet mensen? Ville egget vært oppi der fortsatt, så lenge etter eggløsning? Det er vel for sent til at det fester seg når blødningene er i gang?

hei ..jeg hadde sex rett for mensen så fikk jeg mesen i en dag så stoppet det

og etter det er jeg kvalm trøtt og vondt i puppene .

jeg lurer på det samme. :goodbye::filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...