Gå til innhold

Blush prøver igjen


Gjest Blush

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk begge :klemmer:

Innsettingen gikk fint. Egget hadde visst gått fra å være 8-delt til å bli 6-delt, men det hadde visstnok ingenting å si :klø:

Iallfall, testing 9 september, så nå er det bare å blåse symptomjakten i gang :)

Og ja... de trengte ikke å tine alle eggene, så vi har faktisk 2 av 3 på frys fortsatt :)

Har hatt besøk av B og lille H i dag, og har vært og lett etter mannebursdagsgave i butikken. Aner ikke hva jeg skal kjøpe. Nå sover frøet, og etterpå drar vi til M, I og N hele familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 3... er kvalm, puppene har vokst litt og er litt vonde, og det er noen murringer i magen av og til. De symptomene jeg har nå er sikkert enten psykiske eller forårsaket av østrogen+progesteron i pilleform, for det er nok altfor tidlig med "ekte" symptomer. Men, jeg har en god følelse. Tror dette går veien! Gud det er lenge til 9 september....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem til strøkent hus i dag og lasagne som stod på bordet :) Flinke, gode mannen min :hjerte: Har hatt besøk av besteforeldre, og nå er det straks pizza og film :)

Varetelling på jobb i morgen, så da blir det nok en 12-timers (minst!) arbeidsdag.

Endret av Blush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøleskapet vårt på et år er gått i stykker :( Lekker kjølegass eller noe, som stinker helt forferdelig. Det bør ikke ta lang tid å få det i orden igjen... er det noe vi ikke kan leve uten så er det kjøleskap.

Dag fem i dag... jeg har masse mensmurringer og er kvalm fortsatt. Men jeg var jo småkvalm før innsettingen også, så det trenger jo ikke bety noe som helst. Mannen sier han VET jeg er gravid da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennande med mulige graviditetssymptom! :duskedame:

Spennende ja... prøv nervepirrende... :) Er bare kjempenervøs hvis jeg tenker på det nå, så prøver å la være. Men er ikke så lett. Nå er det tre dager til testing. Forrige gang testa jeg positivt på dag 9, som er i dag, men tror ikke jeg tør å teste før tiden denne gang. Blir lange dager frem til onsdag.

Var sikker på at mensen kom både i går og i dag. Er jo vant med masse rare vondter pga endoen og diverse, men nå var det skikkelig mensenfølelse... men ingenting har skjedd. Tar det som et bra tegn, og håper...

Har hatt en rolig helg og bare kost meg med frøet. Mannen har jobbehelg + at han spiller fotball på søndagene så har ikke sett mye til han. Har gått mange turer (som tar litt tid om dagen, for frøet skal absolutt si hadet til alt hun går forbi :fnise: "hadet stein" "hadet vann" "hadet bilen" osv.) Også har vi fått vært på besøk hos begge oldemødrene på min side, og dem koser hun seg veldig hos. Oldebestemor har lekeplass utenfor leiligheten (hadet dissa! hadet gia!) og hos oldefarmor har vi hørt musikk og dansa (hadet ikken *peke på cdspilleren*). Også har vi vært masse på youtube og hørt postmann pat på repeat, for den er så fiiin!

Jobb igjen i morgen, håper på en normal uke uten overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en negativ test i dag tidlig.. synes det er litt rart, for jeg føler meg på en måte gravid, kroppen kjennes liksom ikke "normal" ut. Men, så er jeg jo proppa full av hormoner og selvsagt. Får ta en siste test i morgen, også er det bare å gå videre til neste forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt igjen i dag tidlig.. Litt skuffa, mest ivrig etter å få gang på neste forsøk. Men tror jeg enten vil ha ny laparoskopi først eller få inflammasjonsdempende medisiner samtidig med nytt forsøk. For nå er det garantert bare et forsøk igjen med de eggene vi har på frys, så da SKAL vi klare det.

Frøet sier navnet sitt :) Både for- og etternavnet, og de er lange begge to *stolt*

Nå har jeg vært på rep med bilen og fått enda en regning på over 2000. Gøy med bil ja :(

Da blir det iallfall ungdomsskolereunion MED alkohol på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klem :) Jeg var såå sikker på at jeg var gravid at det var litt vanskelig å tro på de testene... men.

Nå fikk jeg jo mensen og er ferdig med den så da var det iallfall definitivt negativt.

Skuffa? Jada. Gått over nå? JA. Ser jeg frem til nytt forsøk? Helt klart!

Hadde jo aldri trodd at det skulle være to forsøk i de eggene vi hadde, men nå blir det jo mest sannsynlig det, så all grunn til å være optimistisk.

Eneste er at overlegen på Hgsd var litt i tvil om jeg burde opereres før neste dyst, men han landa på nei. Jeg nøler, ville helst sett at jeg fikk reise til Ullevål først.

Jeg er litt pessimistisk med tanke på det jeg leser bl.a. her inne om folk som har masse mislykkede forsøk også greier det etter operasjon. Altså folk med endometriose. Man har gjerne mye betennelse i endometriosen, og det reduserer sjansen for at egget skal feste seg. Før forsøket som ble til frøet var jeg nyoperert. Meen, hvis legen sier så, så får vi vel prøve. Går på progynova nå og skal måle slimhinnen på tirsdag, så blir det vel innsetting neste fredag.

Stresser på jobben om dagen. Skal over til nytt datasystem, og det er visst svære greier. Jeg greide jo å takke ja til å være superbruker, så det er overtid og kurs og søndagsjobbing og det tar liksom aldri slutt. Er veldig glad for å være den på jobben som får den beste opplæringen fra de som virkelig kan det, men er liksom mest i familiemodus så det er vanskelig å være så mye borte fra frøet og halvdelen. Nærmer seg oppstart nå da, så det blir bra.

Og neste helg er det søskenbarndåp i bergen! Gleder meg. Vi har kjøpt fint barnebestikk (hverdags) og skal prøve å finne et fint sett med tallerken/bolle/kopp til uka. Praktiske gaver, ja takk! Hvem har bruk for sølvskjeer og åtte sparebøsser i sølv liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da blir det nytt forsøk med hormonstimulering og egguttak og hele pakka på oss.

Fryseforsøk nr 2 gikk til helvete, ingen av de to eggene som var igjen overlevde. Overlegen i Hgsd vurderer operasjon for å få fjernet endometriosen hos meg før nytt forsøk, har fått gynekologen til å oversende operasjonspapirer fra de to foregående operasjonene i dag. Håper og tror på ny operasjon, sikker på at det vil forbedre sjansene våre.

Nå er det bare å se fremover, og fokusere på det positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...