Skorpion72 Skrevet 22. april 2002 #1 Skrevet 22. april 2002 Hva gjør dere med gavene når dagen/natten er over? Er det noen av gjestene som tar de med eller får dere noen utenfra til å komme og hente dem????
Mrs. B Skrevet 22. april 2002 #2 Skrevet 22. april 2002 Vi har festen på hotellet der vi skal ha bryllupsnatten. Der får vi et eget rom hvor vi kan låse inn gavene til dagen etter. 12
Gjest KristinK Skrevet 22. april 2002 #3 Skrevet 22. april 2002 Jeg håper at moren min kan ta dem med seg hjem og at vi kan hente dem der senere, eller at min kjæres foreldre kan ta dme med seg ned til oss (der de skal overnatte). Jeg tror ikke det er så lurt å la de stå i lokalet over natten, for jeg har faktisk hørt om fler som har fått de stjålet ved innbrudd i lokalet! Og det vil jeg ikke at skal skje akkurat! Men det er sikkert greit å få noen til å kunne hjelpe til med å pakke det ned, iallfall noe.12
yes Skrevet 22. april 2002 #4 Skrevet 22. april 2002 Dersom noen av foreldrene bor i nærheten så anbefaler jeg at de tar det med seg. Da vi giftet oss tok svigers det meg seg hjem. Vi hadde det stående der til vi var tilbake ifra bryllupsreisen.12
Mary Skrevet 22. april 2002 #5 Skrevet 22. april 2002 Mamma og pappa tar gavene med hjem til seg. Der stilles de opp på et gavebord sånn at de som vil kan komme innom og titte. Gjorde dette på min brors bryllup. Meget vellykket.. 12
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #6 Skrevet 22. april 2002 Faren min sov i lokalet der festen var denne natta og passet gavene. Vi fikk masse gaver og da festen varte til tidlig morgen, var det ikke så aktuelt å bruke timer på å pakke gaver da. Dagen etter dro vi mange til lokalet og pakket ned og tok gavene med hjem. For all del: Ikke la gavene stå ubevoktet om natta. Det dreier seg jo om uendelige verdier -både når det gjelder kroner, og det mer følelsesmessige...
Gjest lilletroll Skrevet 22. april 2002 #7 Skrevet 22. april 2002 Regner med mamma og pappa tar de med seg hjem, for de bor nærmest.....jeg ville heller ikke latt gavene stå i lokalet over natten!!!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå