Gå til innhold

_michelle_ sin dagbok..


_michelle_

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle prøve og lage meg en dagbok....hmm...vi får nå se om jeg klarer det... :D

er 18 år og forlovet..har blitt gravid på en mnd....var ikke helt planlagt men det gjør meg ingenting....har lyst på en liten en jeg...hehe...har termin 20 mars...så da er jeg 7+4 i dag...

håper det går bra denne gangen...det gjorde nemlig ikke det forrige gang... :cry:

kommer opprinnelig fra oslo der jeg har familien min så er der ganske ofte....savner og ha de i nærheten...men men....

bor nå på hadeland med sambo...

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

heisan...prøver og skrive litt mer jeg...hmm legger jeg det inn riktig nå a tro???

har første jordmortime 12 august....gleder meg noe vanvittig...

sambo gleder seg han også sier han, men han gjør ikke så mye for og hjelpe meg i huset og sånt når jeg er trøtt og kvalm....han driver liksom med sitt (dataen!!!)begynner og hate dataen hans!!!! :evil:

og spør jeg han om han kan hjelpe meg så svarer han bare at han skal ta det senere.....han tenker bare på seg selv jo....jeg lager mat hver dag og vasker klær og rydder...han legger ikke engang merke til at jeg rydder fordi han driver med dataen.....åhhh......hvor fant jeg han!!!uff mye syting og klaging....alle dagene hans er like....han sover til det er igjen en time til han skal på jobb,han begynner vanligvis 4 på ettermidagen...så steller han seg,tar en titt på dataen,drar på jobb og når han kommer hjem setter han seg ved dataen til han skal legge seg...

noen ganger tenker jeg "herregud hva gjør jeg her?"

vi er faktisk helt forskjellig...

men jeg klarer ikke og gå fra han,elsker han kjempehøyt og har vært tålmodig...har ventet i 3 år på at han skal gå lei dataen...men nei...det blir bare verre og verre....og han prøver ikke en gang!

og det at jeg nå er blitt gravid gjør det ikke enklere....men men....han er jo god også da....og han tar seg tid til og se på en film med meg innimellom...

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DISSE HORMONENE ASSA!!

har nå roet ned hormonene mine som holder på og gjøre meg gal....hehe..sambo driver og tuller og sier at han flytter ut og kommer tilbake når babien har kommet...hehe...stakkar,det er han det går utover...hehe..lurer på om det er flere med slike hormoner her jeg....hmmm..???sitter og koser meg med nudler mens sambo er og jobber...kjeder meg kansje en smule...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei og velkommen til oss!!

Det er helt greit med humørsvigninger og trassalder som litt stor. Kjenner veldig godt til det. Og jeg kan love deg at det blir ikke bedre heller. Når kroppen blir tyngre og alt blir vanskelig... :ler:

Håper uansett at mannen blir litt mer opptatt etterhvert. Hjelper ofte for de å få være med på UL og se at magen vokser.

Vi snakkes vel!

Klem fra Magnhild

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for velkomsten..... :D

ved forige graviditet forandret han seg litt etter ul, men dataen var der fortsatt!!! men han ble veldig lei seg når det gikk galt og han tør vel kansje ikke og glede seg så mye nå....

men etter fødselen får han vel nok og henge fingra i... :ler:

så det ordner seg nok etter hvert...

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kansje jeg kjeder meg litt....hmm....

har egentlig nok og gjøre i huset..men er så trøtt og sliten + at jeg tror jeg får feber snart....så jeg orker liksom ikke og gjøre så mye.... :roll:

men i morgen skal jeg være flink har jeg bestemt meg for....da skal jeg gå til butikken og kjøpe lyspærer og brød..og vaske gulv og skifte på senga...er så deilig og legge seg i rent sengetøy som lukter godt...mmm...

hehe...sambo skal på jobb så da har jeg litt tid her hjemme for meg selv...i kveld har sambo vært mye sammen med meg og ikke dataen... :D vi har sett på film og laget mat...men etter det var det tilbake til dataen....og da kom hormonene mine ut igjen...hihi...stakkar han får gjennomgå...

jaja...skal vel snart hoppe i bingen nå.....

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Heisann og velkommen som dagbokskriver.

7 uker på vei... :P

Gratulerer så masse.

Det er ikke helt ubegrunnet at vi blir tikkende hormonbomber i svangerskapet... :wink:

Selvsagt kan en prøve å tenke over hva en lirer av seg, men det ikke alltid like lett... :oops:

Ellers er det veldig kjekt å være inne på www.snartmamma.com

Det er det masse gravide, koselige jenter (i tillegg til oss usedvanlig koselige jenter her på dagboksidene på KG da... :ler: )

Blir spennende å følge med deg videre...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff....i dag er jeg kvalm.... :o

ikke deilig....men men...

jeg spiser så mye for tiden...i går hadde jeg biff med masse saus og pomfri til kveldsmat....litt glad for at jeg ikke legger på meg... :ler:

i dag er jeg 8 uker....på tirsdag er min første jordmortime...har mest lyst til og bare gå til jordmor siden legen min har fødselspermisjon...

skal spise lunch nå jeg...mmmm...

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, og gratulerer med den lille som vokser i magen din :hjerte:

Det var vel i dag du skulle til jordmor, blir spennende med rapport da..

Lykke til med den koselige tiden du har foran deg, håper du slipper unna den verste kvalmen!!

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Gratulerer med graviditeten og velkommen som dagbokskriver!

Det blir spennende å følge med på deg fremover :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Hvordan går det med kvalmen din da?

Kan anbefale Urizal ingefærrot-tabletter.

De kjøpes på helsekosten og hjalp meg noe helt fantastisk... :P

Det er først de siste 4-5 ukene jeg ikke har kastet opp.

Kvalme er noe herk... :-?

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.....

nå har jeg vært hos både jordmor og lege....hihi....alt var fint så langt..nå er neste jordmortime 9 sept og neste legetime 26 sept... :D

i dag er jeg 9 uker på vei...den værste kvalmen har gitt seg...skal pakke og styre nå, skal til foreldrene mine i helgen...

terminen ble 22 mars 04..og det ble bestilt ultralyd...skal føde på ringerike..

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh....ikke sant..??hihi...

gleder meg kjempemasse til jeg kan høre fosterlyden..forrige gang hørte jeg den i uke 13...men da gikk det galt...7 uker etter det...og alt var visst fint frem til da...men jeg prøver og glede meg....er ikke så lett..

er kjempe nervøs for og fortelle det til sjefen...skal vente til det begynner og synes ordentlig...er redd han kommer til og sparke meg....er bare vikar...vet at han ikke har lov til det, men det går rykter om at han gjorde det med vikaren før meg... får håpe på det beste.. :roll:

har sååå lyst på sjokolade for tiden...uff...

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :D

:evil: Høres ikke ut som du har en sympatisk og ålreit sjef :evil:

Du har helt rett i at han ikke har lov til å sparke deg, men når man er vikar er det vanskelig å bevise i allefall dersom man er på tidsavgrensede vikariater. De trenger jo ingen god grunn for å ikke forlenge oppdraget :evil:

Har selv en jobb der jeg vet det ikke blir noe gøy å fortelle gladnyheten dersom vi blir gravide. Føler absolutt med deg!

*Klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei....

i dag er jeg ferdig med 10 uker og begynner på min 11 uke.....neste jordmortime er 9.9...og håper da selfølgelig at alt fortsatt er bra med den lille...

nå ringte det noen fra bokklubbens barn som lurte på om jeg ville ha en gratis prøvepakke til mitt barn!!!!den døde jo i magen min i februar.. :cry:

den vikarjobben min har jeg til hun som har fødselsperm kommer tilbake i mai 04... så vi får nå se hvordan det går når jeg forteller sjefen det....har ikke noe planer om og si det før prøvetiden er ferdig...håper det ikke synes så mye....da er det jo blitt litt kaldere så jeg kan gå med mere klær...

nå skal jeg snart på jobb igjen..

_michelle_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...