Donpedro Skrevet 4. august 2009 #1 Del Skrevet 4. august 2009 Bilen min har noen små prikker med rustskader, antakelig som følge av steinsprut foran. Ser at en del lakkeringsfirmaer og slikt reklamerer med at de reparerer slike skader. Vil jeg bli sett på som helt dust hvis jeg ber dem reparere på vår bil, selv om det er snakk om ikke mer enn 3-4 bittesmå steder? Ønsker jo ikke at det skal spre seg, og gidder ikke gjøre det selv. Hva vil slikt koste, sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 4. august 2009 #2 Del Skrevet 4. august 2009 Vil jeg bli sett på som helt dust hvis jeg ber dem reparere på vår bil, selv om det er snakk om ikke mer enn 3-4 bittesmå steder? Ønsker jo ikke at det skal spre seg, og gidder ikke gjøre det selv. Hva vil slikt koste, sånn ca? Neida, du blir ikke sett på som en dust Hvor lett det er å fikse er en annen sak. For å få et best mulig resultat, så vil mange steder lakkere hele panseret ditt. Regner med det er der du har småskadene? Hvis man ikke gjør det, så vil det gjerne se fikset ut. Selv om en har riktig lakk-kode så blir det ofte merkbart at det er utbedret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Lakkere hele panseret er uaktuelt, hehe. Husker ikke helt hvor skadene er, men tror de er i lakkområdet rundt grillen (mao ikke nødvendigvis oppå panseret). Har vært noen steder der lakken er skallet av pga steinsprut også, men det har jeg reparert selv med lakkstift. Men da har det ikke vært rust. Gidder ikke syre med pussing og sånn... Endret 4. august 2009 av Donpedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
generalen Skrevet 5. august 2009 #4 Del Skrevet 5. august 2009 bilkosmetikk.no, har hørt en del bra om dem, har aldri prøvd dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå