Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med kroppen din har du mest komlekser for?

Og hvordan påvirker det din hverdag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet
Hva med kroppen din har du mest komlekser for?

Og hvordan påvirker det din hverdag?

Har komplekser for strekkemerker fra jeg var veldig ung og vokste veldig fort.

plager meg flere ganger om dagen, tenker hele tiden på å holde de skjult, begrenser hva jeg kan kle meg i, føler meg nesten ødelagt.

veldig slitsomt når det ikke er noe å gjøre med de :(

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg har komplekser for magen min.. jeg er 156 cm og veier 55 kilo.. Jeg er ikke tykk, men mesteparten av det ekstra legger seg altid på magen. såååå det er ikke så fint med en bukse som klemmer fei sammen med en stram topp..

Også har jeg et pa cellulitter på rompa som er helt fæle.. Prøvde altid å ungå stranden pga de før.. men etter jeg fikk meg type har mye av disse kompleksene bedret seg :)

Skrevet

Magen min.

nederste delen har en kul så føler det ser ut som jeg er litt små gravid. Jeg prøver å kle meg i litt løse klær for at ikke det skal synes. :gjeiper:

Gjest Rubens Rikskringkasting
Skrevet

Jeg har litt komplekser for at jeg er tynn, men etter å ha fått "bekreftelse" fra menn og begynt å tenke at jeg ikke synes jeg er altfor tynn så går det bedre og påvirker ikke hverdagen min så mye. Før tenkte jeg at mange så på meg og tenkte over det med en gang, men nå har jeg heller akseptert det og føler meg ikke så unormal mer. Men jeg jobber jo med det og prøver å legge på meg, så selv om man aksepterer kroppen sin så betyr det ikke at man ikke trenger å gjøre noe med det for å bli mer førnøyd:)

Ellers har jeg ikke særlig mange komplekser. Det er selvfølgelig ting jeg ville forandret på om jeg bare kunne knipset med fingrene, men jeg skammer meg ikke over noe eller forsøke å skjule ting jeg ikke er 100% fornøyd med.

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet
Jeg har litt komplekser for at jeg er tynn, men etter å ha fått "bekreftelse" fra menn og begynt å tenke at jeg ikke synes jeg er altfor tynn så går det bedre og påvirker ikke hverdagen min så mye. Før tenkte jeg at mange så på meg og tenkte over det med en gang, men nå har jeg heller akseptert det og føler meg ikke så unormal mer. Men jeg jobber jo med det og prøver å legge på meg, så selv om man aksepterer kroppen sin så betyr det ikke at man ikke trenger å gjøre noe med det for å bli mer førnøyd:)

Ellers har jeg ikke særlig mange komplekser. Det er selvfølgelig ting jeg ville forandret på om jeg bare kunne knipset med fingrene, men jeg skammer meg ikke over noe eller forsøke å skjule ting jeg ikke er 100% fornøyd med.

Jeg har også komplekser fordi jeg er tynn. Tenker på det hele tiden mens jeg går på gaten, og prøver å gjøre meg så usynlig som mulig. Er 167 og veier 53 kg. Ellers har jeg komplekser for strekkmerkene og cellulittene på rumpa, og fregnene mine.

Men - man må prøve å ikke fokusere for mye på det man ser på som negativt ved seg selv, selv om jeg er den første til å si at det er lettere sagt enn gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...