Gå til innhold

Det nærmer seg!


Rose

Anbefalte innlegg

I dag morges fikk jeg invitasjonene fra trykkeriet, og jeg har postet de nå i lunchen. Spennende!

10. august virket så fjern, men nå begynner virkelig planleggingen på alvor og jeg koser meg så! Drar hjem til trøndelag i midten av mai og håper å få en del på plass da.

Fikk også bekreftet at min pastor fra pinsemenigheten jeg er medlem av kan vie oss selv om vi gifter oss i statskirken. Han er en kjempeflott fyr så det kommer til å bli en personlig og spesiell vielse.

Håper dere andre vordende bruder også koser dere - hyggelig å lese alle gladmeldingene her inne : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Vi gifter oss også 10.august og det går jammen meg fort frem dit. Vi forlovet oss i jula, så halve tiden frem til bryllupet er alt gått. Vi har forholdsvis god kontroll på ting, men det gjenstår selvsagt ennå en god del småting! Men det er deilig at dagen nærmer seg, det gir en ny iver og glede ved planleggingen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss den 9 august! Er ferdig med innbydelsene, og skal sende dem enten denne eller neste uke. Det blir spennende. Da er det liksom ingen vei tilbake! icon_smile.gif Tror jeg har det meste under kontroll. Ingen panikk å spore enda i alle fall. Tenk, jenter, nå er det bare tre mnd. igjen! Gleder meg!

Har igjen følgende: Blomster (og brudebukett) ringer, meny og vin, menykort, kaker, musikk, bordplassering, gjestebok, morgengave til min kjære! tror det går greit om man bare tar seg tid til å ta en ting av gangen! Håper ikke jeg har glemt noe viktig nå! *gulp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...