Ninafrøkna Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 (endret) ... Endret 1. september 2009 av Ninafrøkna
mari4ever Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Jeg begynte på p-pillen yasminelle igjen for litt over en måned siden,etter et opphold på et halvt år.(forrige gang jeg brukte yasminelle hadde jeg ingen bivirkninger) Hadde ikke brukt de mer enn to uker denne gangen så begynte jeg å få mellomblødninger som varte helt til den pille frie uka,og da turte jeg ikke å ta tablettene mer enn ut brettet jeg hadde begynt på,siden jeg merka at jeg fikk mer kviser enn før.Trodde jeg skulle bli kvitt problemet siden jeg ikke tok mer enn et brett men har nå noen uker senere fått skikkelige kviseutbrudd,store vonde harde kviser Noen som vet om det er nettopp pga at jeg begynte og sluttet så brått på pillene som var årsaken til dette?Lurer veldig på om hormonene har tenkt å roe seg snart og om dette er forbigående..Noen som har erfaringer? Kjempetakknemlig for svar hei! hadde akkurat det samme problemet som deg med yasminelle. hadde aldri kviser før jeg begynte på disse p-pillene når jeg var 15 og fikk store vonde kviser:S var helt grusomt å gå fra ingenting til store,ekle kviser. fikk også mye mellomblødninger og mensen altfor tidlig eller altfor sent.... yasminelle er det også stått om i avisen de skal slutte å selge disse, pga noen jenter har dødd av disso så du burde gå tilbake med dette til apoteket. de er jo ulovlige og skulle vært fjernet for markedet for lenge siden!! det er sinnsykt mye hormoner i disse og ikke bra for kroppen. jeg anbefaler deg til å gå over til Diane
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Diane er også advart mot pga hormonmengen.
LaBelle Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg har mange av de samme problemene med yasminelle. Jeg får mellombødninger, skikkelig menssmerter (som jeg aldri hadde før) pluss at jeg har mensen mye lenger enn før jeg begynte på p-piller. Hvordan er diane, mari4ever? Jeg trodde det var for de som hadde spesielt mye kviser og sterk hårvekst?:S Eller kan man bruke de selv om man ikke har de problemene?
Ninafrøkna Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 (endret) ... Endret 1. september 2009 av Ninafrøkna
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Jeg fikk masse kviser av Yasmin. Begynte så på Diane og har gått på disse i 3 år, veldig fornøyd. Gikk fra kvisemonster til helt ren hud. Merket bedring ganske fort, men det tar tid før alt blir borte. Etter et halvt år var huden min HELT ren.
Ninafrøkna Skrevet 6. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2009 (endret) ... Endret 1. september 2009 av Ninafrøkna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå