Gjest Gjest_hei_* Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Da var vi gift, og jeg kan med rette kalle meg for fru Dagen var ubeskrivelig...! 71 gjester som spiste aaaaaaltfor lite kaker..... og som var meget beskjeden med alkoholen..hehe Vi har igjen MYYYYE kake......og MYYYYYYE drikkevarer! Veldig vanskelig å beregne hvor mye som skal handles inn, og vi tenkte som så at det var bedre å ha for mye enn for lite. En nydelig dag var det, og alle gjestene koste seg Nå blir de kaffebesøk hos oss de neste dagene..koselig! :-)
Kanutten Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hei. Så flott å høre at dere hadde en fin dag. Kan du si noe om hvor mange kaker dere hadde, og hvor mye drikkevarer? Var alle med på hele festen, eller kom det til ekstra til kaffen?
Gjest TS Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Hadde en bryllupskake til 50 pers. (1/4 av kaken ble spist......) 1 kransekake (tomt) 3 oreokaker (1 1/2 igjen) 2 suksessterter (1 igjen) 2 gulrotkaker (1 1/2 igjen) 1 ostekake (1/4 igjen) 1 sviskekake 1/5 igjen) 2 sjokoladekaker (1/2 igjen) 2 gelekaker (1/2 igjen) 2 bløtkaker (1/2 igjen) 1 verdens beste (tomt) Kjøpte 8 kasser pils - hadde 5 igjen...... kjøpte 1 kasse clausthaler - tomt kjøpte 4 liter vodka - hadde 3 og 1/2 igjen....................... Kjøpte 2 bayleys-hadde 1 igjen..,., gikk 6 kartonger med rødvin og 21/2 med hvitvin halv flaske cognac....og litt whiskey gikk en halv flaske gin og noen halvliterbokser med cider... ikke ille det nei!
Kanutten Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Det er ikke ille nei, syntes det hørtes veldig lite ut. Vi har 130 til kaffen, og har kjøpt inn ganske mye mer enn det gikk til hver person hos dere ser jeg. Gikk dere rundt med cognac og baileys til kaffen? synes det gikk veldig lit av det hos dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå