Gå til innhold

Is med brownies- og sjokoladebiter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiste en kjempegod is som jeg ikke finner igjen og ikke husker hva heter. Det var i en 2-liters boks og det var browniesbiter og sjokoladebiter oppi. Knallgod var den! Kjøpt på Kiwi. Trodde det var vanlig Diplom-Is (mener det var en slik boks...?), men jeg finner den ikke i noen butikker og heller ikke på Diplom-is.com. Finner den heller ikke på hennig-olsen.no.

Noen som vet hva slags is jeg mener og hva den heter/hvilket merke?

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

Ben & Jerry har en med brownies oppi. Det er ikke 2-liters bokser da, men den er veldig god :)

Skrevet
Spiste en kjempegod is som jeg ikke finner igjen og ikke husker hva heter. Det var i en 2-liters boks og det var browniesbiter og sjokoladebiter oppi. Knallgod var den! Kjøpt på Kiwi. Trodde det var vanlig Diplom-Is (mener det var en slik boks...?), men jeg finner den ikke i noen butikker og heller ikke på Diplom-is.com. Finner den heller ikke på hennig-olsen.no.

Noen som vet hva slags is jeg mener og hva den heter/hvilket merke?

Ben & Jerrys?

Haägen Däzs?

Skrevet
Ben & Jerry har en med brownies oppi. Det er ikke 2-liters bokser da, men den er veldig god :)

Nå kom du meg i forkjøpet :fnise:

Denne er helt fantastisk!

Skrevet

Nei, var ikke Ben & Jerry (har prøvd den også, så jeg vet hvordan den ser ut). Dette her var en helt vanlig 2-liters boks og jeg trodde det var helt vanlig Diplom-Is, men siden jeg ikke finner den igjen i noen butikk begynner jeg å lure. Häagen-Dazs har jeg aldri hørt om, men nå skal jeg google litt og se om jeg kan finne ut hvordan de boksene ser ut.

Gjest Gjest_mimmi_*
Skrevet

det er sørlands is som har denne typen. selges i norgesgruppen butikker kiwi, spar, meny, bunnpris etc.

å enig med ts veldig god is!

Skrevet
det er sørlands is som har denne typen. selges i norgesgruppen butikker kiwi, spar, meny, bunnpris etc.

å enig med ts veldig god is!

Takk! Fant den ikke under Sørlandsis fra Hennig Olsen, men derimot under Creme Jubileum. Denne er det! Så gjenstår å finne den i butikkene her da.... Lurer nesten på om den ikke selges lenger! Uæh... :(

Gjest Gjest_Nala_*
Skrevet

Den isen er kjempegod. Kjøpte den en gang. Men fant den ikke igjen senere?

Skrevet
Den isen er kjempegod. Kjøpte den en gang. Men fant den ikke igjen senere?

Nei, nå blir jeg engstelig.... ikke du heller?? :sjokkert: Da får jeg håpe den bare er midlertidig utsolgt fordi så mange synes den er god og at den ikke er tatt ut av sortimentet! Norges beste is!

Skrevet

Den er vel ny av året, tror jeg, og stadig utsolgt på "vår" Kiwi. Tror veldig mange liker den godt. ;)

Skrevet

Mmm nå fikk jeg lyst på ben & jerry.

Teitinger :spise:

Skrevet
Mmm nå fikk jeg lyst på ben & jerry.

Teitinger :spise:

Prøv Creme Jubileum også - jeg synes faktisk den var mye bedre enn Ben & Jerry.

Skrevet

Denne isen lever i beste velgående! Kjøpte den senest på mandag for denne og neste uke er den på tilbud til 19,90 på Bunnpris! :)

Gjest Gjest_pittie_*
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg synes. Liker brownie bitene litt større, og melkesjokoladeis ble litt merklig på en måte.

Holder meg til ben & jerry :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...