Gå til innhold

Ang barbering


Gjest Gjest_judi_*

Anbefalte innlegg

Har ikke lest alt folk har skrevet. Men..menn er ganske overfladiske og skjuler ikke at de liker pene jenter, altså bare det ytre. Da kan man jo stille seg det spm hvorfor mange jenter er så fikserte av utseende? jo fordi de vet det er det menn liker, så ja menner er nok litt skyld i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Så siden menn ønsker seg pene jenter, - og jenter ønsker jeg menn som ønsker seg pene jenter så er det plutselig menn sin skyld?

Det blir som en dame som tar silikon og samtidig at hun nekter for at hun tenner på menn som tenner på silikonpupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Det blir som en dame som tar silikon og samtidig at hun nekter for at hun tenner på menn som tenner på silikonpupper.

Oi, er de brannfarlige også? Nei, da vil jeg ihvertfall ikke ha sånne i hus! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er de brannfarlige også? Nei, da vil jeg ihvertfall ikke ha sånne i hus! :fnise:

...men, så er de innlagt med selvspylere så det slukker ganske raskt... altså ingen fare... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting til slutt:

Barbert underliv har et mye mer usunt klima, mye mer plaget med sopp, kløe, etc. (Hårene nedentil har veldig mange viktige funskjoner. Man er mer utsatt for svært mange plager og sykdommer med barbert underliv. )

Kvinner (og menn) dusjer såpass ofte i dag at kjønnshårene egentlig ikke er nødvendige. Og som en annen sa tidligere i tråden: Dette er individuelt! Personlig får jeg flere problemer nedentil med enn uten dusk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må si at jeg ikke er så veldig begeistret for dette at jenter/kvinner helst skal være barberte nedentil.

Noe av det jeg reagerer mest på er at veldig mange jenter/kvinner barberer seg fordi de ikke føler seg attraktive ellers. Siden menn tydelig gir utrykk for at de foretrekker barbert. Dette syns jeg i grunnen er svært undertrykkende. At kvinner "må" eller føler de må, barbere seg nedetil for å være attraktiv for mannen.

Veldig mange kvinner/jenter sier at de barberere seg fordi de elsker å være barberte, og at det er utelukkende deres eget valg. Men det er jo klart! Kvinner elsker jo å være maksimalt tiltrekkende for menn, selvfølgelig vil de da barbere seg når det er det menn (tilsynelatende iallefall) vil ha! De fleste handler jo svært ubevisst her, både kvinner og menn.

Jeg lurer på to ting:

1. De mennene som elsker barbert underliv hos kvinner. Ville de elsket det like høyt om kvinnen helst skulle ønske mannen elsket hennes underliv MED hår?

2. Og, de kvinnene som barberer seg nedentil. Hadde de også gjort det om menn foretrakk dem MED hår? Hvis menn var helt ville etter kvinner med hår?

Dama mi barberer seg ikke i underlivet:-)

tror flere og flere lar det gro nå for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på to ting:

1. De mennene som elsker barbert underliv hos kvinner. Ville de elsket det like høyt om kvinnen helst skulle ønske mannen elsket hennes underliv MED hår?

2. Og, de kvinnene som barberer seg nedentil. Hadde de også gjort det om menn foretrakk dem MED hår? Hvis menn var helt ville etter kvinner med hår?

1. Nei. Jeg elsker hva jeg elsker. Er det noe jeg hater, så er det jenter som innbiller seg at de har rett til å fortelle meg hva jeg skal elske.

2. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi barberer seg ikke i underlivet:-)

tror flere og flere lar det gro nå for tida?

Tror svært få kvinner barberer seg I underlivet, har man hårvekst inni skjeden bør man kanskje sjekke seg for hormonforstyrrelser... *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tuppa føler mer når krattet gror, så lugger det kanskje? Ville ikke være første gang vi opplever hårsåre trådstartere her på Kvinneguiden... :fnise:

Tror svært få kvinner barberer seg I underlivet, har man hårvekst inni skjeden bør man kanskje sjekke seg for hormonforstyrrelser... *grøss*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker at det synes at jeg faktisk er over puberteten, så her er det trekant med litt stuss. Hadde mannen min "tvunget" meg til å glattbarbere meg, hadde jeg nekta. Synes det er utrolig stygt, og lurer i grunnen på hva som kan få enkelte menn til å mene at det er den eneste som går an - synes nesten det grenser til pedofile tendenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Synes det er utrolig stygt, og lurer i grunnen på hva som kan få enkelte menn til å mene at det er den eneste som går an - synes nesten det grenser til pedofile tendenser.

Dette er en meget syk innstilling å ha om normale mennesker. Mener du virkelig dette, bør du oppsøke hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg er glattbarbert og en mann mener jeg ser ut som et prebubertal jentunge, så kan han ikke ha sett mange voksne damer eller prepubertale jentunger...

Det er IKKE bare kjønnshår som sier noe om hvor gammel en kropp er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg er glattbarbert og en mann mener jeg ser ut som et prebubertal jentunge, så kan han ikke ha sett mange voksne damer eller prepubertale jentunger...

Det er IKKE bare kjønnshår som sier noe om hvor gammel en kropp er.

Helt enig! KateW stiger i gradene hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imli burde hatt en krass advarsel for å nesten direkte antyde at menn som liker barberte kvinnekjønn er pedofile. Hadde det ikke vært anonymt, som jo tross alt mesteparten av nettet er, så hadde det vært regnet som sjikane og noe som potensiellt kunne anmeldes. Slik det er så er det et så lavpannet og ufint innlegg at det burde få konsekvenser.

Du skal være veldig glad for at identiteten din er skjult, imli. Ikke p.g.a. meg, men det finnes mange som ikke tar slik sjikane pent. Å antyde at noen er pedofil er så grovt at du må være _rimelig_ kort mellom ørene for å skrive noe slikt.

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

imli burde hatt en krass advarsel for å nesten direkte antyde at menn som liker barberte kvinnekjønn er pedofile. Hadde det ikke vært anonymt, som jo tross alt mesteparten av nettet er, så hadde det vært regnet som sjikane og noe som potensiellt kunne anmeldes. Slik det er så er det et så lavpannet og ufint innlegg at det burde få konsekvenser.

Signerer. :Nikke: Rapporter henne?

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du. Jeg tviler på om noen av moderatorene gidder å høre på meg, om det så var smakk om direkte drapstrusler i en tråd. De liker nok ikke all kritikken jeg har kommet med av måten de utfører "jobben" sin på her :-)

Dessuten har vedkommende så vannvittig mange innlegg her at du skal ikke se bort fra at hun har en mer beskyttet status enn mange andre. (Det er bare spekulasjoner fra min side, forøvrig, og jeg har ingen informasjon som støtter opp om det.)

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør det du. Jeg tviler på om noen av moderatorene gidder å høre på meg, om det så var smakk om direkte drapstrusler i en tråd. De liker nok ikke all kritikken jeg har kommet med av måten de utfører "jobben" sin på her :-)

Dessuten har vedkommende så vannvittig mange innlegg her at du skal ikke se bort fra at hun har en mer beskyttet status enn mange andre. (Det er bare spekulasjoner fra min side, forøvrig, og jeg har ingen informasjon som støtter opp om det.)

Akkurat det tenkte jeg på også, så sikkert tryggest å la være. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slike påstander er jo latterlige... Altså, har jeg sex med en mann som er over 25, han har hår på brystet, hår under armene, i allefall på leggene og skjeggvekst har han. Så oppdager jeg at han har barbert pungen. Skal da jeg løpe hylende ut av rommet mens jeg roper: "JEG TENNER IKKE PÅ SMÅGUTTER; JEG TENNER IKKE PÅ SMÅGUTTER; JEG ER IKKE PEDO; JEG ER IKKE PEDO!"

Har man blitt slikket når man har helt glatte lepper, så vet man at det er sinnsykt godt og mer følsomt. Og det er ikke fordi mannen tenner på prepubertale jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann38_*

Enig med Kate...

Jeg har hår på kassa, på hodet, på bena og stripe nedover fra magen..

Men pungen og området der friseres og barberes.

:)

FOR FORNØYELSENS SKYLD!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...