Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg har husstøvallergi og holder det i sjakk med hyppig husvask og ved bruk av allergimedisin. Problemet er at valpen vår er inne i røyteperioden og jeg som ikke har hundeallergi, blir faktisk tett av å være i nærheten av henne Er det husstøvallergien som er i skyld i dette, altså når hun rister seg og løper rundt i huset, står hår- og støvskyen rundt henne. Jeg reagerte ikke på hunden før hun begynte å røyte. Håper virkelig ikke jeg har utviklet hundeallergi...
Gal_dame Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Har husstøv allergi også, men reagerer bare om eg ikkje har vaska på ei stund eller når eg vaske/tørke støv (går ikkje på noe medisin for det sjøl). Har to bikkjer som røyter litt heile tida og kjenner eg reagere litt når de styrer på og sparker opp støv og hår. Det kan hjelpe å børste hunden med jevne mellomrom og få bikkja til å holde roen inne, ikkje springe rundt innendørs og sparke opp hår o.l. Ta deg ein tur til lege og sjekk deg for hundeallergi så veit du det sikkert iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå