Gjest tyttebær Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg har lyst til å lage mye lasagne, gratenger og lignende og fryse ned! Da kan jeg bare ta opp å varme/steke ferdig til middag de dagene vi har dårlig tid! Men med tanke på at jeg bare har to ildfaste former kan jeg ikke akkurat fryse ned så mye om gangen! Er det noen som vet om det finnes noen engangsformer av folie eller lignende? Slike som f.eks. ferdig fiskegrateng, som du kjøper på butikken er laget i? Og ikke minst hvor de eventuelt kan kjøpes?!
maljo Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Vet at Jernia her jeg bor har det og mener jeg så det på Spar. Var i Sverige (Nordbyen) der holdt jeg på å kjøpe det selv på Maximat. Hadde planer om å kjøpe, men fant ut at jeg ikke kom til å gjennomføre prosjektet mitt. En forhandler som leverer til storhusholdning har det helt sikkert.
Fat Sally Lee Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 (endret) Hvis du legger folie i bunnen av formen før du fryser inn maten, kan du løfte hele herligheten ut av formen når den er fryst for å frigjøre formen. Så er det bare å lempe den tilbake når du skal ta den opp igjen. Tar litt mer tid, da, siden man må vente til maten er fryst mellom hver gang, men kjekt likevel Men jeg sikker er på at jeg har sett slike former i en eller annen butikk, men husker ikke hvor. Europris, kanskje? Endret 3. august 2009 av Fat Sally Lee
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Flere store matvarebutikker har også disse formene.
mat på bordet Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Jeg har lyst til å lage mye lasagne, gratenger og lignende og fryse ned! Da kan jeg bare ta opp å varme/steke ferdig til middag de dagene vi har dårlig tid! Men med tanke på at jeg bare har to ildfaste former kan jeg ikke akkurat fryse ned så mye om gangen! Er det noen som vet om det finnes noen engangsformer av folie eller lignende? Slike som f.eks. ferdig fiskegrateng, som du kjøper på butikken er laget i? Og ikke minst hvor de eventuelt kan kjøpes?! Binders har. Se under emballasje....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå