Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 I over 3 måneder har jeg tisset hele tiden og sover veldig dårlig.Har også begynt å lekke,noe jeg ikke gjorde før selv om barnet mitt var mindre(fikk barn for 2 år siden).Gikk endelig til legen og han mumlet noe og skrev noe på pcen,tok en urinprøve som jeg ikke fikk svar på. Gikk til privat lege(gynekolog) og der sa de at jeg hadde urinveisinfeksjon. Bra,da kan jeg ta medisin og endelig bli bra. Men nå,2 dager etter jeg er ferdig med den kuren tisser jeg fremdeles like mye..føler det har blitt verre igjen.Gynekologen sa at alt var bra med livmor osv.Kan det være at musklene har blitt slappere igjen? Når barnet mitt var 6-7 måneder var jeg ikke sånn,og nå er jeg slik 2 år etter..
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Det er ikke sikkert kuren funket, noen må ha flere kurer eller annen antibiotika. Ville oppsøkt lege igjen, da kan også legen vurdere om du bør få flere undersøkelser.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Det kan også være at du har overaktiv blære. Spesiet dersom det ikke kommer så mye hver gang du tisser. Overaktiv blære vil si at at blæra trekker seg sammen selv om ho ikke er full, og gir beskjed til hjernen om at du må tisse. Jeg har dette, og går på medisiner for dette. (som jeg egentlig har slutta på nå da, for har greid å trent meg opp.. Prøvd å holdt igjen så lenge som mulig hver gang jeg føler jeg må tisse, og dermed trent opp blæra) http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...ocumentid=17199 http://www.lommelegen.no/322276/alt-om-overaktiv-blaere
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg har tenkt på overaktiv blære,men det har jo ikke alltid vært sånn.Men det er kanskje noe som plutselig kan komme? Husker før da jeg var yngre,så kunne det gå 6-7 timer før jeg kjente noe som helst.Og de siste årene har det kanskje vært oftere men ikke så ille som nå.skal sjekke hos legen igjen..
Gjest Gjest_med_overaktivblære Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Overaktiv blære kan komme når som helst, jeg fikk det for et par år siden..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå