Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har pusset opp soverommet, og skal lage meg et system for oppbevaring av klær.

Har da sett på Antonius fra Ikea og Elfa-systemet.

Er det noen som har erfaring fra noen av disse?

Antonius er jo veldig billig, men prisen på Elfa kan jeg ikke finne på nett, er det veldig dyrt i forhold?

Håper noen hra noen innspill.

Mvh Meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elfa er ganske mye dyrere enn ikea. Prisliste finner du her: http://www.garderobesenter.no/filestore/fo...NY_okt.2008.pdf (regner med at det er siste), ellers kan du også finne prislista på butikker som selger elfa.

Antonius fungerer fint dersom du skal ha det inni et skap. Jeg føler i alle fall at du må ha minst en vegg inntil for å hindre at kurvene ramler ned. Elfa kurvene har jeg sjelden opplevd det. Er mulig å trekke litt i dem slik at de blir bredere da (blir nok litt sammenklemt når de blir fraktet), men det hjelper bare i en liten periode synes jeg. Mulig jeg har for mye i dem ;)

Skrevet

Jeg vil anbefalt Elfa. Der holder kurvene seg i sporet.

Følg med på byggkjøp, Smartklub o.l. De har kjempe bra tilbud rett som det er.

Skrevet

har antonius langs en vegg, funker som fy..to rader med trådkurver, langsgående skohylle nederst, noen stenger til å henge skjørt på o.l., og langsgående hylle øverst til esker. Billig og bra! Nå skal jeg bare finne noen gardiner e.l til å henge foran for å skjule rotet....

Skrevet
har antonius langs en vegg, funker som fy..to rader med trådkurver, langsgående skohylle nederst, noen stenger til å henge skjørt på o.l., og langsgående hylle øverst til esker. Billig og bra! Nå skal jeg bare finne noen gardiner e.l til å henge foran for å skjule rotet....

Høres ut som det jeg har tenkt til å gjøre, men tror jeg skal gå for hyller på den ene veggen og en rad med trådkurver.

Hvis det funker som du sier så blir det Ikea, Elfa er veldig dyrt synes jeg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...