Gå til innhold

Pinlig episode, trenger råd...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til tross for at jeg nærmer med 30 er jeg nokså uerfaren seksuelt, dette pga at jeg har vært mye syk helt siden tenårene. Jeg har aldri hatt en skikkelig kjæreste, og har kun hatt sex en gang, da jeg var 17. For en stund siden ble jeg introdusert for en venn av en venn av meg, og vi har møttes på byen noen ganger. Forrige helg ba han meg med på nachspiel hos seg og i taxien hjem til ham begynnte vi å kline, dette fortsatte da vi kom hjem til ham, vi klina ganske heftig og jeg ga han munnsex. Han ville etterhvert inn på soverommet, men der sa det stopp for meg. Jeg kjenner ikke fyren så godt og uerfaren som jeg er var jeg ikke klar for å "ta det helt ut". Jeg sa at vi godt kunne fortsette med munnsex og klining, men at jeg ikke var interessert i å ligge med ham da. Da ble han dritsur og nærmest kasta meg ut av huset og jeg endte opp på trappa hans i bukse og bh, med veska, genseren og skoa i hånda.

Jeg forsøkte å ringe ham dagen etter for å snakke om det, men han tok ikke telefonen. Jeg har også sendt en SMS, men denne har han ikke svart på. Jeg vet at han er ute på byen i kveld og nå har jeg litt lyst til å gå på byen og se om jeg finner ham, jeg vet jo hva stamstedet hans er. Noe av grunnen til at jeg gjerne vil snakke med ham er at det dreier seg om en venn av en venn, og vi kommer uten tvil til å treffes igjen på fester og på byen. Byen her er dessuten ikke så stor.

Hva gjør jeg? Er det jeg som har driti meg ut ved å gi munnsex og kline, men ikke være villig til å gjennomføre et samleie første gang vi var i senga sammen? Jeg er livredd for at han skal fortelle om det til kompiser at jeg er "luremus" og skikkelig kjip... Noen råd fra noen mer erfarne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare må la dette ligge...

Hvis du ikke bryr deg, blir det glemt fort!!!

Skrevet
Til tross for at jeg nærmer med 30....

Jeg er livredd for at han skal fortelle om det til kompiser at jeg er "luremus" og skikkelig kjip... Noen råd fra noen mer erfarne?

Herregud, dere er da voksne mennesker, han må da tåle såpass uten å bli furten?? Og at du er luremus og skikkelig kjip er jo bare tull, du hadde vel heller risikert å bli sett på som billig hvis du hadde lagt deg ned med han første kvelden.

Etter min mening er det han som er idiot her, hvertfall ikke du.

Skrevet

Takk for svar, er som sagt veldig "grønn" på dette området :sjenert:

Tror du bare må la dette ligge...

Hvis du ikke bryr deg, blir det glemt fort!!!

Grunnen til at jeg tenkte vi burde snakke sammen er som sagt at det er en venn av en venn, og vi kommer uten tvil til å treffes igjen og jeg er dritredd for at det bare blir pinlig. Jeg liker han dessuten egentlig godt, bortsett fra nevnte episode...

Herregud, dere er da voksne mennesker, han må da tåle såpass uten å bli furten?? Og at du er luremus og skikkelig kjip er jo bare tull, du hadde vel heller risikert å bli sett på som billig hvis du hadde lagt deg ned med han første kvelden.

Etter min mening er det han som er idiot her, hvertfall ikke du.

Takk, jeg trodde heller ikke at det var nødvendig å ha sex første gangen, og jeg gav ham heller aldri lovnader om dette.

Skrevet

Som sagt, ikke bry deg om dette.

Du var kul nok til å gi han munnsex - og ærlig nok til å si at du ikke ville noe mer...

La det ligge. Det er nok bare du som plages av dette, neppe han.

Smil søtt neste gang du treffer han, og lat som ingenting. :)

Skrevet

Du sendte han SMS og du har lyst til å treffe han igjen?

Why??

Han behandlet deg jo vanvittig respektløst idet han faktisk kastet deg på gangen i bare undertøyet da du nektet å ha sex med han! :O

Hva er dette for en type?

Selv om du ikke har stor seksuell erfaring, så er det da ingen grunn til å ikke ha selvrespekt og forvente normalt respektfull behandling av andre.

Om du føler deg veldig utrygg seksuelt, synes jeg det er en bedre idé å lete etter en kjæreste istedet for en ONS. Ingen grunn til å ha sex på første date, heller - de fleste liker å vente til man blir litt bedre kjent, og det er da de aller fleste menn inneforstått med også.

Ta vare på deg selv og gå sakte fram, sånn at du får positive seksuelle opplevelser.

Skrevet

du skal være glad for at han kastet deg ut før det skjedde mere, for da hadde han nok kastet deg ut og blitt kald da også etter at han hadde fått det han ville ha, believe me...det er værre det!

nej drit i fyren! hev deg over han når/om du møter han igjen med deres felles venn!

Skrevet
Du sendte han SMS og du har lyst til å treffe han igjen?

Why??

Han behandlet deg jo vanvittig respektløst idet han faktisk kastet deg på gangen i bare undertøyet da du nektet å ha sex med han! :O

Hva er dette for en type?

Selv om du ikke har stor seksuell erfaring, så er det da ingen grunn til å ikke ha selvrespekt og forvente normalt respektfull behandling av andre.

Om du føler deg veldig utrygg seksuelt, synes jeg det er en bedre idé å lete etter en kjæreste istedet for en ONS. Ingen grunn til å ha sex på første date, heller - de fleste liker å vente til man blir litt bedre kjent, og det er da de aller fleste menn inneforstått med også.

Ta vare på deg selv og gå sakte fram, sånn at du får positive seksuelle opplevelser.

Det dreier seg om en venn av en venn, som jeg har blitt kjent med den siste tiden, og bortsett fra "sex-episoden" har jeg faktisk et svært godt inntrykk av ham og liker ham faktisk. Jeg hadde hadde aldri blitt med ham hjem om det var første gangen jeg møtte ham. Etter denne episoden har jeg vel ikke like høye tanker om ham, og hovedgrunnen til at jeg har forsøkt å få kontakt med ham er at vi uten tvil kommer til å møtes igjen, enten ute på byen eller på fest hos felles venner, og jeg føler et behov for å "rense lufta", men er som sagt uerfaren :rodme: :rodme: :rodme: :rodme: :rodme: og usikker på hvordan man handler i sånne situasjoner. Var ikke ute etter en ONS, men var forberedt på klining og kanskje litt munnsex, men ikke :humpe: !

Skrevet
Det dreier seg om en venn av en venn, som jeg har blitt kjent med den siste tiden, og bortsett fra "sex-episoden" har jeg faktisk et svært godt inntrykk av ham og liker ham faktisk. Jeg hadde hadde aldri blitt med ham hjem om det var første gangen jeg møtte ham. Etter denne episoden har jeg vel ikke like høye tanker om ham, og hovedgrunnen til at jeg har forsøkt å få kontakt med ham er at vi uten tvil kommer til å møtes igjen, enten ute på byen eller på fest hos felles venner, og jeg føler et behov for å "rense lufta", men er som sagt uerfaren :rodme: :rodme: :rodme: :rodme: :rodme: og usikker på hvordan man handler i sånne situasjoner. Var ikke ute etter en ONS, men var forberedt på klining og kanskje litt munnsex, men ikke :humpe: !

Fyren fortjener ikke at du hilser på han engang. En real dose buksevann er det han fortjener.

Skrevet

Slik behandling hadde jeg ikke funnet meg i, samme hvem han var venn med og ikke. Ønsker ikke å ha noe å gjøre med folk som ikke behandler meg med respekt og verdighet.

Gjest womenwomen
Skrevet
Fyren fortjener ikke at du hilser på han engang. En real dose buksevann er det han fortjener.

Signerer ! Helt enig .

Var ganskje sjokkerende å lese innlegget ditt faktisk . Har aldri opplevd eller hørt om noen som er blitt behandlet så respektløst og stygt som TS ble av denne mannen før .Må jo være helt forferdelig å bli behandlet så kynisk og iskaldt .

Herregud - han kastet deg ut i undertøyet ...forde han ikke fikk viljen sin første natt - Hva FAN er det du tenker med jente ? Eier du ikke stolthet og selvrespekt - siden du ønsker kontakt med den drittsekken ? Han er ikke verd å hilse på engang og FORTJENER IKKE EN SJANGS TIL Å FORKLARE SEG ENGANG .Du burde vært så forbannet på han - at du tok real hevn på han for den ydmykende behandlingen han utsatte deg for . Fortell til ALLE JENTENE I DIN HJEMBY - hvor stygt han behandler jenter han tar med seg hjem -fortell at han kaster dem ut i bare undertøyet ..... Fortell alle hvor ekkel han er - og sørg for at ingen andre jenter orker ha kontakt med den fyrn .Hadde de visst hvordan han behandlet DEG TS - kan jeg love deg andre jenter hadde blitt såpass skremt - at de ville holdt seg langt unna han .Det hadde vært til pass for han . Alle jenter er for GOD for han der .De fortjener da virkelig å bli behandlet som et " menneske " .

La rykteflommen gå blant jentene - og la alle få vite hvordan han er . DET FORTJENER HAN !

Og det hadde jeg gjordt - om jeg var deg !

Sørg for at alle kvinnekjønn - holder seg langt vekk fra den ekkle fyrn .

Skrevet

:rodme::unsure: Uff, nå føler jeg meg om mulig enda dummere enn da jeg stod med genseren i hånda forrige helg... Som sagt er jeg veldig uerfaren med både sex og "kjærestegreier" til tross for at jeg er ganske voksen. Etter å ha møtt fyren mange ganger, vi har snakket masse, blitt kjent, følte jeg meg klar for å bli med ham hjem. Det er mulig jeg var naiv som trodde at det ikke innebar :humpe: ...

Huff...gruer meg til neste fest eller bytur der jeg treffer ham... :sukk:

Gjest womenwomen
Skrevet
:rodme::unsure: Uff, nå føler jeg meg om mulig enda dummere enn da jeg stod med genseren i hånda forrige helg... Som sagt er jeg veldig uerfaren med både sex og "kjærestegreier" til tross for at jeg er ganske voksen. Etter å ha møtt fyren mange ganger, vi har snakket masse, blitt kjent, følte jeg meg klar for å bli med ham hjem. Det er mulig jeg var naiv som trodde at det ikke innebar :humpe: ...

Huff...gruer meg til neste fest eller bytur der jeg treffer ham... :sukk:

Husk en ting ! DU har ingenting å skamme deg over . Du behandlet han høflig og med respekt og helt normalt . Det er HAN som har grunn til å skjemmes og føle seg flau over sin motbydelige oppførsel , husk det ! Det er ikke normalt eller vanlig for menn - å behandle kvinner slik . Det er høyst unormalt faktisk . Men sansynligvis er han for " dum " selv til å forstå at han burde skamme seg . Det burde vært han som gruet seg til å treffe deg igjen . Ikke omvendt .

Du har ingen grunn til å føle deg dum . Du var klok som ikke løp lina ut første natt - og det er helt vanlig .Takk og pris du ikke gjorde det .Mannen er jo et svin som ikke eier respekt for kvinner og behandler dem som " dritt " .Han fortjener ikke å få seg kvinnfolk i det hele tatt - når han behandler dem som dritt .

Du har ingn grunn til å føle deg dum . Grunnen til at du gjør det - er at han ydmyket deg på det groveste og behandlet deg som om du skulle være en " dritt " .Du er alltfor bra jente for han . Alltfor skikkelig og bra for han .

Håper han treffer kyniske kvinner som behandler han som dritt og ydmyker han skikkelig i sengen , flirer av utstyret hans - tar på seg klærne og går ...før han er ferdig ...he he - så får han smake sin egen medisin , og se hvor hyggelig det er . Eller at han selv blir kastet ut i underbuksa - fra en kvinnes leilighet .

Skulle gjerne gitt han en lærepenge han ville huske for resten av livet jeg .Den lille dritten : ) Om jeg kunne ....he he

Gjest womenwomen
Skrevet
Husk en ting ! DU har ingenting å skamme deg over . Du behandlet han høflig og med respekt og helt normalt . Det er HAN som har grunn til å skjemmes og føle seg flau over sin motbydelige oppførsel , husk det ! Det er ikke normalt eller vanlig for menn - å behandle kvinner slik . Det er høyst unormalt faktisk . Men sansynligvis er han for " dum " selv til å forstå at han burde skamme seg . Det burde vært han som gruet seg til å treffe deg igjen . Ikke omvendt .

Du har ingen grunn til å føle deg dum . Du var klok som ikke løp lina ut første natt - og det er helt vanlig .Takk og pris du ikke gjorde det .Mannen er jo et svin som ikke eier respekt for kvinner og behandler dem som " dritt " .Han fortjener ikke å få seg kvinnfolk i det hele tatt - når han behandler dem som dritt .

Du har ingn grunn til å føle deg dum . Grunnen til at du gjør det - er at han ydmyket deg på det groveste og behandlet deg som om du skulle være en " dritt " .Du er alltfor bra jente for han . Alltfor skikkelig og bra for han .

Håper han treffer kyniske kvinner som behandler han som dritt og ydmyker han skikkelig i sengen , flirer av utstyret hans - tar på seg klærne og går ...før han er ferdig ...he he - så får han smake sin egen medisin , og se hvor hyggelig det er . Eller at han selv blir kastet ut i underbuksa - fra en kvinnes leilighet .

Skulle gjerne gitt han en lærepenge han ville huske for resten av livet jeg .Den lille dritten : ) Om jeg kunne ....he he

Uansett ! Denne episoden MÅ DU SNAKKE HØYT OM - til alle jenter du kjenner .

Rykter sprer seg som ild i tørt gress . Han burde få dette på " ryktet " sitt i det minste . Ikke spar han fra den ydmykelsen - la han få stå for sin egen oppførsel .Samtidig som du advarer andre kvinner mot han .Slik at de ungår han .

Det fortjener han .Jeg hadde garantert gjordt det . Hadde ikke klart å dy meg .

Fortell alle dine veninner om dette - og de forteller alle sine veninner om det osv .

Til slutt vet alle jentene det .Hvor stygt han behandler kvinner .

Det er vell straff nok - tenker jeg : ) hi hi

Alle jentene vil gi deg sympati - husk at HAN er den stygge ulven .Og den som burde få føle på " skammen og flauheten " over denne episoden .

Skrevet

Ser du har fått tilbakemeldinger fra kvinnegruppen Ottar her.

Her er en tilbakemelding fra en mann...

Du såret verdigheten hans på det dypeste. For menn er det ekstremt nedverdigende å bli avvist seksuelt.

Skjønner han kicket deg ut når du dro det så langt, er vel definisjonen på luremus.

Og til de hysteriske kvinnfolkene som skriver til deg her inne, ro dere ned for helvette.....

Gjest womenwomen
Skrevet

Uansett ! Denne episoden MÅ DU SNAKKE HØYT OM - til alle jenter du kjenner .

Rykter sprer seg som ild i tørt gress . Han burde få dette på " ryktet " sitt i det minste . Ikke spar han fra den ydmykelsen - la han få stå for sin egen oppførsel .Samtidig som du advarer andre kvinner mot han .Slik at de ungår han .

Det fortjener han .Jeg hadde garantert gjordt det . Hadde ikke klart å dy meg .

Fortell alle dine veninner om dette - og de forteller alle sine veninner om det osv .

Til slutt vet alle jentene det .Hvor stygt han behandler kvinner .

Det er vell straff nok - tenker jeg : ) hi hi

Alle jentene vil gi deg sympati - husk at HAN er den stygge ulven .Og den som burde få føle på " skammen og flauheten " over denne episoden .

Gjest kvinne 31
Skrevet

Jeg er faktisk enig med mannen over her. For det første ligger det forventninger om noe mer enn klining når du blir med noen hjem, munsex er mer intimt enn "vanlig" sex og derfor forstår jeg godt at han forventet samleie når du var villig til å suge ham. Selvfølgelig er du i din fulle rett til å si nei, men han er like mye i sin fulle rett til å bli skuffet og kaste deg på dør. Syns ikke du bør kontakte han igjen, hva er vitsen med det? Luremus? Nja egentlig er du ikke det, men jeg forstår hvis han er av den oppfatningen. Viktig å tenke over hvilke signaler du sender ut, selv om du har liten erfaring tilsier aldreren din en del erfaring, og da bør du være klar i talen før dere tar taxi hjem.

Gjest womenwomen
Skrevet

Du såret verdigheten hans på det dypeste. For menn er det ekstremt nedverdigende å bli avvist seksuelt.

Skjønner han kicket deg ut når du dro det så langt, er vel definisjonen på luremus.

Og til de hysteriske kvinnfolkene som skriver til deg her inne, ro dere ned for helvette.....

Man kaster da for fan ikke folk ut i bare undertøyet ?

Finns ingen unskyldning for en slik oppførsel .

Tenk om jeg hadde kastet ut en mann i bare trusa - eller naken fra min leilighet/ hus .

Hvordan tror du han ville følt seg ?

Skrevet

Står det en T i pannen din eller? :fnise:

Skrevet

Jeg er også enig i at munnsex er mer intimt enn samleie, og sånn sett forstår jeg at han kan ha blitt litt snurt, men jeg ville uansett ikke hatt en fyr som kaster ut jenter i undertøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...