Gjest milkyway Skrevet 1. august 2009 #1 Skrevet 1. august 2009 (endret) Urk! jeg hadde så lyst på noe godt i dag, så jeg sa til samboern: "Jeg har lyst til å bake noe!" han falt nesten i bakken, for det er jo noe jeg aldri driver med. Jeg skulle bevise at dette er helt normalt, og slang meg hjem til foreldrene mine, siden kjøkkenet vårt ikke er helt egnet for baking (for små benker osv) nå sitter jeg her som et nek. Kanel i svingane-ne er kanskje en meter i diameter hver, og de blir aldri ferdigstekt, selv etter 25 min (sto 10 på oppskriften) selv om jeg følger oppskriften til punkt og prikke GÅR DET ALDRI, uansett hvor mye mel jeg bruker, blir deigen flisete og klissete, og jeg må jo vikrelig si jeg gleder meg til å hjem og servere denne spøken av en lørdags-snacks!! Fy faen Er det bare sånn at noen av oss ikke er egnet til å lage mat? Hvis noen skulle lure, JA det er han som lager maten til vanlig. Endret 1. august 2009 av milkyway
gumman Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Nei! Det er absolutt ikke medfødt Jeg er stort sett en katastrofe på kjøkkenet jeg også. Rullekaka mi så ut som et lite helvete da jeg laget den for noen uker siden, men jeg prøvde og prøvde og det ble bra til slutt! Andre ting kommer jeg aldri til å få til og har innfunnet meg med det!
Gjest milkyway Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Men jeg er en racer til å ta oppvasken da! Kanskje det er sånn utfyllingsgreie, han lager mat, jeg vasker opp? Kjipt å sykle hjem med gigantiske kanelboller uansett, jeg kommer til å kante! :-D
gumman Skrevet 1. august 2009 #4 Skrevet 1. august 2009 Synes jeg ser gigakanelbollene Hadde sikkert matcha rullekaka mi! Jeg synes det høres ut som en god deal at du vasker opp jeg
Gjest milkyway Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 kan jeg si om meg selv at jeg er flink til å bake om de ser helt grapsa ut, men smaker orgasmisk?
Inx Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Urk! jeg hadde så lyst på noe godt i dag, så jeg sa til samboern: "Jeg har lyst til å bake noe!" han falt nesten i bakken, for det er jo noe jeg aldri driver med. Jeg skulle bevise at dette er helt normalt, og slang meg hjem til foreldrene mine, siden kjøkkenet vårt ikke er helt egnet for baking (for små benker osv) nå sitter jeg her som et nek. Kanel i svingane-ne er kanskje en meter i diameter hver, og de blir aldri ferdigstekt, selv etter 25 min (sto 10 på oppskriften) selv om jeg følger oppskriften til punkt og prikke GÅR DET ALDRI, uansett hvor mye mel jeg bruker, blir deigen flisete og klissete, og jeg må jo vikrelig si jeg gleder meg til å hjem og servere denne spøken av en lørdags-snacks!! Fy faen Er det bare sånn at noen av oss ikke er egnet til å lage mat? Hvis noen skulle lure, JA det er han som lager maten til vanlig. Baking er kjemi og flaks. Kjemi fikk jeg nok av på vgs og flaks har jeg aldri hatt - ergo så kan jeg ikke bake.
gumman Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 kan jeg si om meg selv at jeg er flink til å bake om de ser helt grapsa ut, men smaker orgasmisk? Jeg synes.. JA!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå