Gå til innhold

Blå/lilla/rød nesetupp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og er veldig bekymret.

For jeg og kjæresten bestemte oss for å klemme ut hudormer på nesen til hverandre når vi lå i solen. (veldig ekkelt, vet..)

Men hvertfall, han klemte så hardt at jeg nå sitter med blå/lilla nesetupp (ser ut som frostskade) som ikke går vekk!! Er denne varig? syns jeg har sett noe på tv om det og er nesten på gråten her.. ganske sterk farget og dette er mange timer siden...

HJELP!!!?

Videoannonse
Annonse
Gjest nøtta
Skrevet
Jeg sitter her og er veldig bekymret.

For jeg og kjæresten bestemte oss for å klemme ut hudormer på nesen til hverandre når vi lå i solen. (veldig ekkelt, vet..)

Men hvertfall, han klemte så hardt at jeg nå sitter med blå/lilla nesetupp (ser ut som frostskade) som ikke går vekk!! Er denne varig? syns jeg har sett noe på tv om det og er nesten på gråten her.. ganske sterk farget og dette er mange timer siden...

HJELP!!!?

Prøv og legge noe kjølig på en stund og ikke rør noe mer på nesa di.

Blir nok å være blått en stund, kan høres ut som at han har laga en blodutredelse på deg (blåflekk) og de varer jo en stund. Kjøp deg en god dekke krem (bruker selv dior nude, en mineral variant som dekker fantastisk) hvis det sjenerer deg, til det er gått bort.

Dette går så bra så:) Til neste gang, husk og vask ansiktet og hender godt før du skal klemme. bruk fuktig bomull pads på fingrene og klem forsiktig til det kommer ut. Ikke klem for hardt da kan du lage sår i huden og få arr.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...