Gå til innhold

PMS


Gjest Frøken PMS

Fremhevede innlegg

Gjest Frøken PMS
Skrevet

Hei!

Sliter med PMS, har ikke smerter (heldig der), men alt det andre.. Humørsvingninger, oppblåst, irritabel, ekstremt trøtt, kviser rett før osv..

Leste nettopp at nattlysolje kunne hjelp, noen som har erfaringer med det?

Eller andre gode råd..Vet at regelmessig trening også hjelper, men kunne tenkt meg å prøve andre ting i tillegg..

Takknemlig for svar

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hjelper! Jeg hadde blitt øksemorder uten. Pluss trening. Det er viktig.

Skrevet

Jeg er og et pms-monster. Vurderer nattlysolje.

Trening hjelper på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...