Gjest Frøken PMS Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Hei! Sliter med PMS, har ikke smerter (heldig der), men alt det andre.. Humørsvingninger, oppblåst, irritabel, ekstremt trøtt, kviser rett før osv.. Leste nettopp at nattlysolje kunne hjelp, noen som har erfaringer med det? Eller andre gode råd..Vet at regelmessig trening også hjelper, men kunne tenkt meg å prøve andre ting i tillegg.. Takknemlig for svar
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #2 Skrevet 1. august 2009 Ja det hjelper! Jeg hadde blitt øksemorder uten. Pluss trening. Det er viktig.
TipsyTopsy Skrevet 1. august 2009 #3 Skrevet 1. august 2009 Jeg er og et pms-monster. Vurderer nattlysolje. Trening hjelper på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå