Hårek Skrevet 31. juli 2009 #1 Del Skrevet 31. juli 2009 Det skjer så mye for tiden, samtidig som det skjer pent lite. Ferien er på hell, vi er hjemme og gjør litt her og litt der. Føler egentlig at vi suller dagene bort, det er litt godt på en måte, men jeg tror jeg snart trenger å bruke kroppen min igjen, bli sliten. Om noen uker blir jeg student. Jeg gleder meg, gruer meg, men jeg er nærmere 40 enn 30 og det er på høy tid å gjøre noe mer med livet sitt, komme videre fra der jeg er nå. Det MÅ bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 1. august 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 1. august 2009 Dagbok på nett... Vet ikke helt hva som er vitsen egentlig, men jeg har så mye som kverner i hodet mitt for tiden, ting jeg ikke ønsker å slite ut dem rundt meg med, de får endel uansett. Når jeg tenker meg om er det slik nesten hver høst, jeg blir vemodig og tankefull. Syntes høsten representerer ny start mye mer enn det nye året i januar gjør. Samtidig elsker jeg høsten. Klar, skarp luft, kveldsmørke, fjellturer. Ny start. I fjor var jeg så lei, så lei, ønsket forandring. I år blir det forandring, det er en god ting, jeg må huske å være glad for det. Glad for å ha muligheten, se det mer enn å se problemer. Hvorfor er det slik at jeg føler at jeg kaster bort dagene bare fordi jeg ikke gjør stort nå de siste feriedagene? Får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke bestiger fjell, drar i badeland med barn eller i det minste spar om hagen og planter noen trær. I dag har jeg ikke gjort stort annet enn å handle mat, gå en tur og nå har jeg åpnet en flaske rødvin. Muligens er det dette som er å lade batteriene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 10. august 2009 He-he, dagbok liksom. Glemte at jeg hadde laget meg en. Dagens sjokk: Temperaturene har normalisert seg og jeg fant frem jobbantrekk i går kveld; jeans og lintunika. Noe har skjedd med jeansene mine i sommer! Det var ikke bare det at det var litt uvant med skikkelig bukse med linning og knapper fordi man er vant med kjoler, skjørt og mer bedagelig bentøy, det var faktisk slik at jeg lurte på om knappene ville tåle påkjenningen. Så nå er det skjerpings! Skikkelig skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 23. januar 2010 Dagbok ja. Jommen. Litt skrivetrang. Alene hjemme og litt grublende. Satt og leste litt i en dagbok fra et par år tilbake (ikke fra KG), litt kjekt å kunne lese hva denne datoen for fire år siden bød på. Begynne å skrive igjen kanskje? Klarer vel ikke følge det opp uansett, men skader ikke å prøve. Er fornøyd med tilværelsen. Syntes jeg har klart å bryte litt med det faste rutinemønsteret livet mitt var blitt til og det føles bra. Jeg liker rutiner, men det bør jo helst ikke ta bort all frihet. Har handlet på salg i dag, for penger jeg ikke har. (rettere sagt, for penger jeg burde ha, på sparekonto that is.) Men det var gode kjøp, dyre ting med stort avslag, så det er jeg fornøyd med. Faktisk var noe så dyrt at selv med 70% avslag smertet det å dra kortet... Men heller den type handling på salg, enn en masse halv pris av halv pris på H&M. Jeg utsetter...har et par ting jeg MÅ få gjort i kveld (..eller i morgen, men da har jeg ikke tid egentlig). Nå var jeg altså såpass desperat etter å finne en grunn for å slippe at jeg logget meg inn her og fant en bortgjemt dagbok. Om ti minutter DA skal jeg reise meg og gjøre det jeg må. Tipper det tar ca to timer om jeg er effektiv, men tenk den deilige følelsen når det er gjort. *motiverer meg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2010 Utsatte til i dag.. så formiddagen røk med til kjedelige ting. Uansett ferdig nå. Søndag, jeg gjør meg klar til ny uke. Har ikke spist sjokolade denne helgen, må virkelig øve meg litt på å innta denslags med måte. Det blir enten eller med meg, enten spiser jeg det ikke, eller så spiser jeg mye. Har virkelig lyst til å kunne spise bare litt godterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg elsker den følelsen jeg får når jeg har trent skikkelig. (skriver det, slik at neste gang motivasjonen nesten gjemmer seg bort blant puter og pledd i sofaen, så kan jeg lese og huske) I dag: spinning og styrketrening. Spinning trener jeg jevnt og trutt, har vært litt unnasluntring på styrkedelen i et par mnd nå, trenger å komme inn i gode rutiner der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 30. mars 2010 Svært sporadisk på KG, faktisk så jeg måtte prøve flere ganger før jeg klarte å logge meg på. Påskeferie! Herlig. Jeg drar snart avgårde på hytta, venter egentlig bare på at de andre skal bli klare. Vi får besøk, og for en gangs skyld vet jeg hvem som kommer, når de kommer og hvor lenge de blir. Påsken er ofte preget av "vi kan jo se hva som skjer, kanskje vi tar en tur..". Det er alltid hyggelig med besøk, men litt greit å vite hvem som kommer slik at man kan få handlet inn det man trenger. Været er ikke det beste, men jeg har bestemt meg for å nyte de solgløttene som kommer så godt det lar seg gjøre. Solbriller pakkes, *optimist*, jeg ser for meg kaffe, ullpledd og solbriller på terrassen sånn innimellom. Elsker denne tiden på året, noe av det beste jeg vet er å lukke øynene mot solen og kjenne at den varmer, kjenne at det nesten føles som sommer. Det er nesten bedre enn selve sommeren. Jeg sier meg enig med Bjørnstjerne Bjørnson og velger meg april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå