temar Skrevet 7. november 2009 #21 Del Skrevet 7. november 2009 Nå har jeg fått Paletten fra MAC. Fargene på den er nyyyydelige! :rødme: Jeg er veldig glad i bruntoner og naturlige farger og har vært på leting etter den perfekte brune paletten lenge. Og nå tror jeg faktisk at jeg har funnet den. Jeg bruker UDPP under øyeskygge, så det meste sitter godt, inkludert denne. Den kunne kanskje har vært bittelitt mer pigmentert, men det er ikke verre enn at det er lett å få til et fint resultat. Den ene fargen er spesielt elsk, den er en slags gråbrun farge som jeg har lett etter lenge. Så bra at du ble fornøyd Jeg fant ikke noe paletter jeg , men jeg fikk rasket med meg Satin Taupe, Shroom, Club(grønnere en bildet viser), Silver Ring og Fix+. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. mars 2010 #22 Del Skrevet 15. mars 2010 Tenkte jeg skulle grave frem igjen shoppingdagboken min.. at det er så lite aktivitet i den skyldes på ingen måte mangel på shopping, heller mangel på hukommelse. Uansett, de siste ukene har det vært uvanlig lite nettshopping til meg å være.. føles nesten litt rart å ikke ha noe å skrive i nettshoppingtråden på velvære. Uansett, det er, dessverre, ikke fordi jeg har blitt flink og økonomisk.. det er heller det at jeg visste at jeg skulle til Oslo i dag, så jeg har heller ventet med shoppingen.. for tur til Oslo betyr jo tur til MAC butikkene! Og jeg tror det var godt jeg sparte, for jeg fikk dratt med meg litt ja.. Nærmere bestemt: - MAC Peachykeen blush - MAC studio sculpt concealer (takk til Quirky igjen) - MAC fluidline i fargene Blacktrack og Blitz & Glitz - Viva Glam leppestift - Lustreglass i fargen Love Nectar - Øyeskygger i fargene Cranberry, Embark, Swiss Chocolate, Twinks, Mythology, Amber Lights og Paradisco. Jeg må si at jeg egentlig foretrekker å handle MAC på nett.. Det er jo supert å se fargene live før man kjøper, og utvalget kan jo få en stakkars shopoholiker til å dåne. Meeeen, altså, disse menneskene som jobber der stresser meg! Man kan ikke gå en meter uten at noen spør om man trenger hjelp.. det er greit førte gang noen spør, kanskje også andre gang.. men når den femte ekspiditrisen spør i løpet av kort tid, så får jeg litt dilla! Egentlig var det litt greit at de maste så fælt, for hadde jeg fått gå i fred hadde jeg sikkert brukt enda mer penger.. Ellers har jeg også klart å dra med meg ei veske, fire t-skjorter til sambo og ei såpe fra Lush. I tillegg bestilte jeg akkurat Nars Sheer Glow Foundation og Nars Loose Powder fra Hqhair. Hørt mye bra om begge, så gleder meg til å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 20. mars 2010 #23 Del Skrevet 20. mars 2010 Åhh, du har shoppingdagbok, har ikke sett den før. Her skal jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. april 2010 #24 Del Skrevet 7. april 2010 Lenge siden (alt er raltivt) jeg har shoppet på nett nå, men i dag gikk jeg lettere bananas. - Ny Mac Eyeshadow 15 Pan Slot Pro Palette Refill Eye Shadow - Paint pots fra MAC i fargene Indianwood og Perky - Refill skygger fra MAC i fargene Carbon, Cork, Soft Brown, Coral og Woodwinked. - Vanlige skygger fra MAC i fargene Pollinator og Bold & Brazen - MAC LillyLand Cremeblend Blush i So sweet, So easy. - MAC Give Me Liberty London Powder Blush i Prim & Proper - MAC Give Me Liberty of London Lipstick i Ever Hip - Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion Special Edition 400ml Nå skal jeg lukke alle faner med nettbutikker, step away from the computer og gi meg selv shoppingforbud i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. april 2010 #25 Del Skrevet 7. april 2010 Åhh, du har shoppingdagbok, har ikke sett den før. Her skal jeg følge med! Smilyen heter Goodbye, men her er den ment som Velkommen. Det går litt i rykk og napp siden jeg stadig glemmer, eller fortenger, at denne dagboka finnes, men jeg skal bli flinkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå