Gå til innhold

livmorbetennelse


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

er det noen her som vet om livmorbetennelse eller generlt betennelse nedi der er farlig?

vært hos lege idag, men får ikkenoe svar før neste uke.

håper ikke dette kan føre til sterilitet eller lignende??

har småvondt der, men legen gjorde ikkenoe med det før vi får svar på prøvene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ingen andre som har hatt det??

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke for å skremme deg men jeg tror man kan bli steril. Men da skal man nok ha gått lenge med det. Håper det går bra!

Skrevet

Har legen sagt at du har livmorbetennelse?

Ubehandlet livmor eller egglederbetennelse kan føre til sterilitet, men de fleste har jo store smerter og feber i tillegg.

En enkel antibiotika kur tar som oftest knekken på betennelsen.

Gjest jane25
Skrevet

hei! nei det er kan man da ikke.. jeg ble ikke det... tok prøver, fiklk berv i posten uka etter, at det har du, ta disse tab i 3 dager, så ferdig med det! og det var det lissom..

Skrevet
hei! nei det er kan man da ikke.. jeg ble ikke det... tok prøver, fiklk berv i posten uka etter, at det har du, ta disse tab i 3 dager, så ferdig med det! og det var det lissom..

Ikke det at jeg er helt sikker på hva du svarer på men, er det det at man kan bli steril?

I så i fall, bare fordi du ikke ble det så kan ingen bli det?

Ubehandlet livmorbetennelse kan føre til egglederbetennelse som igjen kan tette egglederene. Men dette er sjelden og man er syk med feber når dette skjer.

Gjest jane25
Skrevet
Ikke det at jeg er helt sikker på hva du svarer på men, er det det at man kan bli steril?

I så i fall, bare fordi du ikke ble det så kan ingen bli det?

Ubehandlet livmorbetennelse kan føre til egglederbetennelse som igjen kan tette egglederene. Men dette er sjelden og man er syk med feber når dette skjer.

da jeg hadde livmorsbetenneles fikk ikke jeg beskje om at man kunne bli sterli i allefalll.. jo jo.. folk kan sikkert få det, men det viste da ikke jeg, så derofro skrev jeg det som skjedde med meg! så får man da bare håpe at ingen andre blir sterlie heller...

unnskyld for måten jeg skriver på, har dyseleksi, så folk må bare spørre da hvis dere ikke skjønner hva jeg skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...