Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er dere hjemme kjær i helgene, nå som jobben har begnnt for de fleste igjen,

vi er mye hjemme å trivest i verandres selskap,

men alt med måte da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg har blitt veldig hjemmekjær etter jeg flyttet til kjæresten :rødme:

Da jeg bodde hjemme var jeg ute hele tiden.

Vi liker oss godt hjemme i helgene,der vi lager mat,ser film og koser oss. Slapper av etter en lang arbeidsuke. Er ikke alltid vi får så mye kvalitetstid ellers i uken,da vi er så trøtte når vi kommer hjem fra jobb.

Vi går ut på fester ol. også,men trivs best hjemme :)

Gjest globi
Skrevet

JEG er veldig hjemmekjær. men det er ikke samboeren min. han syns det er bortkasta å sitte hjemme en helg og gjøre ingenting når han har fri. mens jeg har intet problem med å sitte hjemme og gjøre ingenting...

litt irriterende ja.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet (endret)

*er utrolig hjemmekjær*

Både jeg og forloveden :kose:

Endret av ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Ja!

Ikke desto mindre plages jeg sjelden av hjemlengsel når jeg er på reise, men kan ikke fordra å gå ut på byen.

Skrevet

Ja, er veldig hjemmekjær og det er heldigvis min andre halvdel også.

Skrevet

Ja, er single, 34 og glad i hjemmet.

Reiser en del og jobber fullt men liker hjemmet.

Gjest Cupcakes
Skrevet

ja, vi er ganske hjemmekjære. jeg er litt rastløs av meg til tider, men i bunn og grunn trives vi begge to beste når vi er hjemme sammen :)

Skrevet

tror det.

Alltid veldig godt å komme hjem.

Skrevet

Jeg er veldig hjemmekjær.

Sambo også. :rødme:

Koselig hjemme. :)

Skrevet
Ja!

Ikke desto mindre plages jeg sjelden av hjemlengsel når jeg er på reise, men kan ikke fordra å gå ut på byen.

Sånn er jeg også. :)

Trives veldig godt når jeg er på reise, men på forhånd gruer jeg meg ofte for å dra. Å komme hjem er alltid godt. :)

Ut på byen frister svært sjeldent, sånn ca aldri.

Gjest Shady Lady
Skrevet

Er heimekjær i den forstand at eg er kjempeglad i å berre slappe av heime og trivst utrulig godt i mitt eget (og kjæresten) sitt selskap heime i leiligheta vår.

Men til no har oftast fest på lørdagane vunne over heimekos, men eg kjenner at eg begynne å få nok og har meir og meir lyst å vere heime i helga.

Reiser ein del og har aldri heimlengsel, men er utrulig godt å komme heim likevel! :)

Skrevet

Ja, både jeg og samboer er nok for hjemmekjære for vårt eget beste, men det ser da ut til å gå bra. :) Passer på å komme oss litt ut også, så vi ikke gror fast. :gjeiper:

Skrevet

Ja, både jeg og min kjære er hjemmekjære. Det er ikke ofte vi er ute på fest, kanskje 5-6 ganger i året. Men vi har utrolig mye kos her hjemme <3

Skrevet

Ja, jeg er nok ganske hjemmekjær av meg, og trives godt hjemme, både sammen med mine foreldre, og kjæresten min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Er veldig hjemmekjær, men er koselig med venner iblant :)

Skrevet

Jeg har pr dags dato ikke noe hjem, og trives overraskende godt med det.

Men det kan nok bli greit om jeg får et fast sted å ha tingene mine osv. Trenger det egentlig ikke, men jeg ser det praktiske i det.

Skrevet

Trives best hjemme hos meg selv. Of course! Men som man sier: borte bra, hjemme best. Det stemmer, når man har vært ute og reist. Glad i å være hjemme, både om kvelden etter en lang dag på jobb/skole eller i helgene. Men av og til er det godt å komme seg litt ut og.

Skrevet

Ja, jeg er veldig hjemmekjær. Trives veldig godt ute blant andre også, men kan å kose meg i mitt eget hjem sammen med mannen, som også trives godt hjemme.

Skrevet

Sofaen min :hjerte:

Hoho, nå høres jeg ut som en latsabb! Gjør andre ting i helgene og, men kvelden er sofaen sin tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...