ciba Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 er dere hjemme kjær i helgene, nå som jobben har begnnt for de fleste igjen, vi er mye hjemme å trivest i verandres selskap, men alt med måte da
Telys Skrevet 31. juli 2009 #2 Skrevet 31. juli 2009 Ja,jeg har blitt veldig hjemmekjær etter jeg flyttet til kjæresten :rødme: Da jeg bodde hjemme var jeg ute hele tiden. Vi liker oss godt hjemme i helgene,der vi lager mat,ser film og koser oss. Slapper av etter en lang arbeidsuke. Er ikke alltid vi får så mye kvalitetstid ellers i uken,da vi er så trøtte når vi kommer hjem fra jobb. Vi går ut på fester ol. også,men trivs best hjemme
Gjest globi Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 JEG er veldig hjemmekjær. men det er ikke samboeren min. han syns det er bortkasta å sitte hjemme en helg og gjøre ingenting når han har fri. mens jeg har intet problem med å sitte hjemme og gjøre ingenting... litt irriterende ja.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 (endret) *er utrolig hjemmekjær* Både jeg og forloveden Endret 31. juli 2009 av ~Fantabulous_kitten~
Cata Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Ja! Ikke desto mindre plages jeg sjelden av hjemlengsel når jeg er på reise, men kan ikke fordra å gå ut på byen.
11kr Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Ja, er veldig hjemmekjær og det er heldigvis min andre halvdel også.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Ja, er single, 34 og glad i hjemmet. Reiser en del og jobber fullt men liker hjemmet.
Gjest Cupcakes Skrevet 1. august 2009 #8 Skrevet 1. august 2009 ja, vi er ganske hjemmekjære. jeg er litt rastløs av meg til tider, men i bunn og grunn trives vi begge to beste når vi er hjemme sammen
MarianneE Skrevet 1. august 2009 #9 Skrevet 1. august 2009 tror det. Alltid veldig godt å komme hjem.
TipsyTopsy Skrevet 1. august 2009 #10 Skrevet 1. august 2009 Jeg er veldig hjemmekjær. Sambo også. :rødme: Koselig hjemme.
Hårek Skrevet 1. august 2009 #11 Skrevet 1. august 2009 Ja! Ikke desto mindre plages jeg sjelden av hjemlengsel når jeg er på reise, men kan ikke fordra å gå ut på byen. Sånn er jeg også. Trives veldig godt når jeg er på reise, men på forhånd gruer jeg meg ofte for å dra. Å komme hjem er alltid godt. Ut på byen frister svært sjeldent, sånn ca aldri.
Gjest Shady Lady Skrevet 1. august 2009 #12 Skrevet 1. august 2009 Er heimekjær i den forstand at eg er kjempeglad i å berre slappe av heime og trivst utrulig godt i mitt eget (og kjæresten) sitt selskap heime i leiligheta vår. Men til no har oftast fest på lørdagane vunne over heimekos, men eg kjenner at eg begynne å få nok og har meir og meir lyst å vere heime i helga. Reiser ein del og har aldri heimlengsel, men er utrulig godt å komme heim likevel!
*Numi* Skrevet 2. august 2009 #13 Skrevet 2. august 2009 Ja, både jeg og samboer er nok for hjemmekjære for vårt eget beste, men det ser da ut til å gå bra. Passer på å komme oss litt ut også, så vi ikke gror fast. :gjeiper:
lottomillionæren Skrevet 2. august 2009 #14 Skrevet 2. august 2009 Ja, både jeg og min kjære er hjemmekjære. Det er ikke ofte vi er ute på fest, kanskje 5-6 ganger i året. Men vi har utrolig mye kos her hjemme <3
Anglofil Skrevet 2. august 2009 #15 Skrevet 2. august 2009 Ja, jeg er nok ganske hjemmekjær av meg, og trives godt hjemme, både sammen med mine foreldre, og kjæresten min. Mvh Yvonne
buttergirl Skrevet 2. august 2009 #16 Skrevet 2. august 2009 Er veldig hjemmekjær, men er koselig med venner iblant
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #17 Skrevet 3. august 2009 Jeg har pr dags dato ikke noe hjem, og trives overraskende godt med det. Men det kan nok bli greit om jeg får et fast sted å ha tingene mine osv. Trenger det egentlig ikke, men jeg ser det praktiske i det.
MissStiles Skrevet 3. august 2009 #18 Skrevet 3. august 2009 Trives best hjemme hos meg selv. Of course! Men som man sier: borte bra, hjemme best. Det stemmer, når man har vært ute og reist. Glad i å være hjemme, både om kvelden etter en lang dag på jobb/skole eller i helgene. Men av og til er det godt å komme seg litt ut og.
Strix Skrevet 4. august 2009 #19 Skrevet 4. august 2009 Ja, jeg er veldig hjemmekjær. Trives veldig godt ute blant andre også, men kan å kose meg i mitt eget hjem sammen med mannen, som også trives godt hjemme.
pittie Skrevet 4. august 2009 #20 Skrevet 4. august 2009 Sofaen min Hoho, nå høres jeg ut som en latsabb! Gjør andre ting i helgene og, men kvelden er sofaen sin tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå