Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har begynt på Nuva Ring og blir skikkelig dårlig under mensen. Starter med ekstreme smerter noen timer etter at jeg har tatt ut ringen (er sengeliggende da) og en voldsom mengde mens i 6 dager som ofte er klumpete, nesten på størrelse med etter en fødsel. Smerter hele veien. Jeg skal sette inn hormonspiral i oktober (har ikke fått time hos gyn før da). Jeg vil gjerne utsette mensen frem til da pga smertene men er det noe lurt å "stenge inne" blødningene når de er så sterke??? Desverre kan jeg ikke sette inn spiral tidligere pga div komplikasjoner tidligere. Dette er siste forsøk før jeg søker sterilisering via det offentlige.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå