Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #1 Skrevet 31. juli 2009 inspriert av den annen tråd, så lurer jeg på følgende: kunne du blitt sammen med en voksen man som på fest hadde hat sex med tennåringer? la oss si mannen er rundt 30 til 40 år. forelsket i deg og ville leve livet med deg, men har hatt seg med yngre personer de siste årene. mener da selvsakt frivillige oppleggg hadde du gått inn i et forhold med han om du hadde vist dette?
Troyamin Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 kke hvis han hadde hatt sex i den sammenhengen du snakker om. Men min mann var sammen med ei på akkurat fylt 17 da han selv var 27. Og de var sammen i 7 år. Hadde han enda likt 16-17 år gamle jenter nå som han snart fyller 40, ville jeg styrt langt unna!
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Nope! Da hadde jeg bare tenkt at det måtte være noe feil med mannen et sted..
Gjest juliane utlogget Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Absolutt ikke. Da hadde vi hatt en verdikollisjon som hadde vært totalt ødeleggende for ethvert forsøk på å ha et forhold.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Kommer an på aldersforskjellen, modenheten på jenta, og typen sex. En 30 åring som hadde hatt samleie med en 18 åring og dermed risikert å sette barn på henne hadde jeg alvorlig lurt på dømmekraften til. En 40 åring som hadde hatt oralsex/"petting" med en moden 16 åring hadde jeg hatt mindre problemer med å håndtert.
Gjest K Skrevet 31. juli 2009 #7 Skrevet 31. juli 2009 Kommer an på aldersforskjellen, modenheten på jenta, og typen sex. En 30 åring som hadde hatt samleie med en 18 åring og dermed risikert å sette barn på henne hadde jeg alvorlig lurt på dømmekraften til. En 40 åring som hadde hatt oralsex/"petting" med en moden 16 åring hadde jeg hatt mindre problemer med å håndtert. Så du har større problemer med en 30-åring med dårlig dømmekraft enn med en halvpedofil 40-åring?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #8 Skrevet 31. juli 2009 Tror nok at jeg hadde mistet interessen når dette kom frem. Hadde nok lurt på hva som var galt med mannenes dømmekraft og holdninger. Samme gjelder ved petting/oralsex med sekstenåringer
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #9 Skrevet 31. juli 2009 Nei, varsellampa hadde begynt å dimre, og eg hadde blitt skeptisk og usikker til ein slik mann. Kvinner er utstyrt med "vibber" som i utgangspunktet gjer oss skeptiske, og vi er skeptiske til det motsatte er bevisst. Da hjelper det iallefall ikke å få vite at en så gammel mann har hatt sex med en så ung jente, da bare øker skepsisen. Det er iallefall slik det er for meg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Jeg har en datter på 18 år, så jeg hadde hatt litt problemer med det.
Babyrus Skrevet 31. juli 2009 #11 Skrevet 31. juli 2009 Nei det hadde jeg ikke gjort. Hvis jeg visste dette om en person ville jeg sett på personen som uansvarlig og dum og ville aldri vært i et forhold med noen som er uansvarlig og dum.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Jeg hadde sex med en som var dobbelt så gammel som meg når jeg var 16. Jeg skjønte det ikke da, men nå, flere år etter så ser jeg jo at det var riv ruskende galt. Jeg vet han har samboer og barn i dag og skulle gjerne ha visst om samboeren hans vet om det. Jeg kunne ikke ha vært sammen med en som går for 16 åringer og er voksen selv.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #14 Skrevet 31. juli 2009 inspriert av den annen tråd, så lurer jeg på følgende: kunne du blitt sammen med en voksen man som på fest hadde hat sex med tennåringer? la oss si mannen er rundt 30 til 40 år. forelsket i deg og ville leve livet med deg, men har hatt seg med yngre personer de siste årene. mener da selvsakt frivillige oppleggg hadde du gått inn i et forhold med han om du hadde vist dette? Jeg kunne ikke ha hvert i forhold om jeg hadde vist dette. MEN, det er fluss av manfolk som gjør nettopp dette. for eksempel i perioder der det er "pause" med dama/kona. tror ikke det er noe spesielt med miljøet jeg er tilstede i., men ser og vet at dette skjer. har hvert i flere miljøer og ser det skjer overalt. bare det å ha snakket med venner og veninner så kommer det frem slike historier. så noen må jo være sammen med disse mennene.
Kiyo Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 I det tilfellet ts snakker om, er svaret mitt uten tvil nei. Menn med lolita-komplekser er i mitt syn, for nært "beslektet" med pedofile... Aldersgrensen er for meg 18 år, når det er snakk om en mann over 30.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #16 Skrevet 31. juli 2009 Nei, det hadde jeg vært VELDIG skeptisk til. Grunnen er at jeg selv var sammen med en som var over 30 da jeg var 16. Han hadde aldri vært i et forhold med mindre enn ti års aldersforskjell, som regel endte han opp med 16 år gamle jenter. Det morsomme er at jeg vokste fra ham etter en stund. Det finnes alltid unntak her i livet, men min erfaring er at voksne menn som holder på med tenåringsjenter på den måten, er umodne og har et usunt syn på sex.
Konservativ Mann Skrevet 1. august 2009 #18 Skrevet 1. august 2009 Det store spørsmålet må jo bli: hvis en mann på 35 har mulighet til å ha seg med deilige 16-17 åringer, hvorfor i huleste skulle han da ønske å bli sammen med en eldgammel dame på 35? :klø: Videre: Hvis du er på hell (dvs. er 35 år gammel) og single (les: desperat), er du da i en posisjon til å velge og vrake, ikke minst: vrake bort menn som kan plukke ut de vakreste kvinnene i hele samfunnet (tenåringsjentene)? Hele problemstillingen er tåpelig.
Cullen Skrevet 1. august 2009 #19 Skrevet 1. august 2009 Første instinktet mitt sier nei, men jeg kan jo aldri si 100% at det er sånn ting ville gått om jeg stod i situasjonen og mannen var den jeg ville tilbringe resten av livet mitt med.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #20 Skrevet 1. august 2009 Videre: Hvis du er på hell (dvs. er 35 år gammel) og single (les: desperat), er du da i en posisjon til å velge og vrake, ikke minst: vrake bort menn som kan plukke ut de vakreste kvinnene i hele samfunnet (tenåringsjentene)? Hele problemstillingen er tåpelig. Hva er tåpelig med det? La oss se...hadde jeg vært 35 år og på jakt etter partner hadde jeg ikke tatt en mann bare for å ta en mann. Jeg tror at selv om kvinner savner en mann, og kanskje er desperate, så vil de aller fleste ikke få seg til å ta en mann bare fordi man ikke har funnet det man søker. Dette tror jeg skyldes at kvinner ikke er avhengig av en mann, økonomisk og trygghetsmessig, fordi dette er noe staten tar seg av. Vår moderne stat har tatt over endel av de rollene som mannen tidligere hadde overfor kvinnen. Blir vi uten jobb, og trenger mat, kommer staten å forsørger oss. I tillegg har staten politiet som skal beskytte oss kvinner ( og menn og barn) og gi oss trygghet i hverdagen. ( om de kommer når du trenger dem er en annen sak, hehe). Derfor....En kvinne som ikke MÅ velge mann pga trygghet og økonomi, vil være mindre under press. Savner hun en mann å være glad i, gi og få følelser for, å begjære, være forelsket i, ja så nytter det jo ikke for kvinnen å velge en mann hun vet hun aldri vil begjære, elske, bli forelsket i, osv. Derfor er ikke problemstillingen tåpelig. Jeg tror menn er mye mer tilbøyelig for å ta til takke med det de klarer å dra i land. Får de ikke kvinnen de ønsker, får de ta til takke med det de klarer å få. Fordi de er despo, etter nærhet og sex, og trenger en partner. Jeg tror nok kvinner er litt mer selvstendige der, eller hva skal jeg si, vi klarer å løsrive oss mer fra instinktene våre, om situasjonen tilsier at vi må det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå