Gå til innhold

Mulig jeg har vinbrillene på...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom? Nja, heller tragisk, men dama har jo evnen til å se ting humoristisk. Må jo bare ha litt galgenhumor i et sånt møte.

Har dessverre møtt på noen sånne jeg også. Derfor sørger jeg å ha retrettmulighet.

Skrevet

Hvorfor hu lå med han når hu tydeligvis syns han var verdens ekleste mann, er meg et mysterium.

Skrevet

hohohoho, jeg ler meg skakk, uff a meg!!! :skratte:

Skrevet
Hvorfor hu lå med han når hu tydeligvis syns han var verdens ekleste mann, er meg et mysterium.

Jeg lurte på det samme... Og det måtte da være mulig å komme seg fra den hytta om hun virkelig ville :klø:

Skrevet
Jeg lurte på det samme... Og det måtte da være mulig å komme seg fra den hytta om hun virkelig ville :klø:

Hehe, enig :) I det minste var det ikke nødvendig å ligge med han to ganger :fnise:

Skrevet
Hehe, enig :) I det minste var det ikke nødvendig å ligge med han to ganger :fnise:

Ikke sant!

Hadde det vært meg hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse for å komme meg derifra - og han hadde ikke fått karre på meg med en møkkapinne engang :ler:

Skrevet

Man tager det man haver!

Gjest bare bea
Skrevet
Man tager det man haver!

Enig. Bananer, agurker, gulrøtter, grillpølser, eller Jens Petter med røykehud.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Det hørtes helt meningsløst ut. At hun gadd å bli med på en helgs hyttetur med ham når hun allerede ved første eskund så at han ikke var etter hennes smak...

Bortkastet tid. Og han var i tillegg elendig i sengen. Hvorfor holdt hun ut og lekte veldedighetsarbeider? Takke seg til å være mer kritisk. :)

Skrevet (endret)

Men jeg har da lest om jenter her inne også som har skrevet at de angret allerede i taxien på vei hjem med fyren.. allikevel gjennomførte og var med på "alt" det rare de ble bedt om å gjøre... så hvem vet, kan det være snev av sannhet i "dagboken"?

Kanskje jenter også blir kåte og tenker litt feil.. om ikke akkurat med feil hode? :)

Endret av clanz
Gjest bare bea
Skrevet

Med stygge gutter trenger vi ikke bry oss om hvordan vi ser ut. Lettere å få en orgasme når man rir en pikk uten å samtidig måtte holde inn magen. Ugly sex is hot.

Skrevet

Dersom man ikke liker utseendet kan man jo slukke lyset eller lukke øynene? Det har menn gjort leeeenge. Hvorfor hun lå med ham? Vel, han VAR der :fnise:

Skrevet
Men jeg har da lest om jenter her inne også som har skrevet at de angret allerede i taxien på vei hjem med fyren.. allikevel gjennomførte og var med på "alt" det rare de ble bedt om å gjøre... så hvem vet, kan det være snev av sannhet i "dagboken"?

Kanskje jenter også blir kåte og tenker litt feil.. om ikke akkurat med feil hode? :)

PUAene spiller på/sier at det er følelsene og ikke logikk/rasjonalitet som gjør at kvinner vil ha sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...