Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 http://cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Sexbl...blicShow;ID=465
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Morsom? Nja, heller tragisk, men dama har jo evnen til å se ting humoristisk. Må jo bare ha litt galgenhumor i et sånt møte. Har dessverre møtt på noen sånne jeg også. Derfor sørger jeg å ha retrettmulighet.
Ethereal Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Hvorfor hu lå med han når hu tydeligvis syns han var verdens ekleste mann, er meg et mysterium.
Suzy Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Hvorfor hu lå med han når hu tydeligvis syns han var verdens ekleste mann, er meg et mysterium. Jeg lurte på det samme... Og det måtte da være mulig å komme seg fra den hytta om hun virkelig ville :klø:
Ethereal Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jeg lurte på det samme... Og det måtte da være mulig å komme seg fra den hytta om hun virkelig ville :klø: Hehe, enig I det minste var det ikke nødvendig å ligge med han to ganger
Suzy Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Hehe, enig I det minste var det ikke nødvendig å ligge med han to ganger Ikke sant! Hadde det vært meg hadde jeg satt himmel og jord i bevegelse for å komme meg derifra - og han hadde ikke fått karre på meg med en møkkapinne engang
felgen Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Hvorfor hu lå med han når hu tydeligvis syns han var verdens ekleste mann, er meg et mysterium. Man tager det man haver!
Gjest bare bea Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Man tager det man haver! Enig. Bananer, agurker, gulrøtter, grillpølser, eller Jens Petter med røykehud.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 http://cpunktet.no/Innhold/Magasinet/Sexbl...blicShow;ID=465 Det hørtes helt meningsløst ut. At hun gadd å bli med på en helgs hyttetur med ham når hun allerede ved første eskund så at han ikke var etter hennes smak... Bortkastet tid. Og han var i tillegg elendig i sengen. Hvorfor holdt hun ut og lekte veldedighetsarbeider? Takke seg til å være mer kritisk.
clanz Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 (endret) Men jeg har da lest om jenter her inne også som har skrevet at de angret allerede i taxien på vei hjem med fyren.. allikevel gjennomførte og var med på "alt" det rare de ble bedt om å gjøre... så hvem vet, kan det være snev av sannhet i "dagboken"? Kanskje jenter også blir kåte og tenker litt feil.. om ikke akkurat med feil hode? Endret 4. august 2009 av clanz
Gjest bare bea Skrevet 4. august 2009 #12 Skrevet 4. august 2009 Med stygge gutter trenger vi ikke bry oss om hvordan vi ser ut. Lettere å få en orgasme når man rir en pikk uten å samtidig måtte holde inn magen. Ugly sex is hot.
Helen Skrevet 4. august 2009 #13 Skrevet 4. august 2009 Tråden er ryddet iht. KGs regler. Helen, mod.
Gjest salma Skrevet 4. august 2009 #14 Skrevet 4. august 2009 Dersom man ikke liker utseendet kan man jo slukke lyset eller lukke øynene? Det har menn gjort leeeenge. Hvorfor hun lå med ham? Vel, han VAR der
gbnj Skrevet 5. august 2009 #15 Skrevet 5. august 2009 Men jeg har da lest om jenter her inne også som har skrevet at de angret allerede i taxien på vei hjem med fyren.. allikevel gjennomførte og var med på "alt" det rare de ble bedt om å gjøre... så hvem vet, kan det være snev av sannhet i "dagboken"? Kanskje jenter også blir kåte og tenker litt feil.. om ikke akkurat med feil hode? PUAene spiller på/sier at det er følelsene og ikke logikk/rasjonalitet som gjør at kvinner vil ha sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå