elisa123 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 hei Jeg er ei 15 år gammel jente fra Kristiansand. jeg er 170cm høy og veier rundt 57 kilo + -. Jeg har en BMI på 19. Noe jeg synes selv er en veldig lav BMI. hadde jeg hatt 18,5 i BMI hadde jeg vert undervektig. Siden jeg har så lav BMI så burde jeg jo hvert tynn, men det synes jeg ikke at jeg er. Bena og armene og fjeset er normalt. Men jeg føler jeg har litt ekstra på magen. Går alldri i bikini, ike foran familien en gang. Vennene mine sier jeg er tynn, men det føles ikke slik. Skal ha svømming på skolen snart og det gruer jeg meg veldi til! Jeg trener ikke så mye, går en del turer og slikt. Spiser som en vanlig ungdom, men drikke brus uten sukker hver dag. Er veldi usunn til tider. Noen som kan si meg om jeg bare føler meg stor? høres veldi fjortiss ut det jeg skriver men hadde jeg hvert 25, hadde jeg nokk skrevet det samme Håper på raskt svar :D
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 hei Jeg er ei 15 år gammel jente fra Kristiansand. jeg er 170cm høy og veier rundt 57 kilo + -. Jeg har en BMI på 19. Noe jeg synes selv er en veldig lav BMI. hadde jeg hatt 18,5 i BMI hadde jeg vert undervektig. Siden jeg har så lav BMI så burde jeg jo hvert tynn, men det synes jeg ikke at jeg er. Bena og armene og fjeset er normalt. Men jeg føler jeg har litt ekstra på magen. Går alldri i bikini, ike foran familien en gang. Vennene mine sier jeg er tynn, men det føles ikke slik. Skal ha svømming på skolen snart og det gruer jeg meg veldi til! Jeg trener ikke så mye, går en del turer og slikt. Spiser som en vanlig ungdom, men drikke brus uten sukker hver dag. Er veldi usunn til tider. Noen som kan si meg om jeg bare føler meg stor? høres veldi fjortiss ut det jeg skriver men hadde jeg hvert 25, hadde jeg nokk skrevet det samme Håper på raskt svar :D Du er helt sikkert passe Da jeg var 18 år var jeg også 57 kg (er 171 høy) å så bare fin og slank ut uten å se sykelig tynn ut. Hadde både pupper og rompe. Nå er jeg 22år og 68 kg Det er litt for mye men satser på å nå ideal vekten på 64 kg i løpet av et par måneder. Det eneste som nytter for å få en fin mage uansett vekt nesten er å trene!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Du høres slank ut, jeg er lavere enn deg og veier litt mer (men jeg er mer enn ti år eldre også), og er absolutt slank. Når det gjelder magen - de fleste har litt mage dersom de ikke trener generelt og fokuserer på å trene denne muskulaturen spesielt. Og også sukkerfri brus kan gi oppblåst mage, uten at det er noe særlig fett der. Dette er det jo greit å gjøre noe med hvis du vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå