Gjest ts Skrevet 4. august 2009 #21 Skrevet 4. august 2009 Har vært med legen, og han fant ikke noe. Alt var sånn det skulle være. Nevnte at hun kunne ha fått en liten rift eller fått et fremmedlegeme i skjeden. Men synes det høres litt utenkelig ut det siste. At noe skulle "havnet" oppi der er jo ganske usannsynlig, og hun putter ikke ting inn der selv. Kommer iallfall til å følge godt med fremover.. Har forståelse for at "endel" kan høres mye ut. Men det var vel max en teskje blod, noe som jeg oppfatter som endel.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2009 #22 Skrevet 4. august 2009 Nevnte at hun kunne ha fått en liten rift eller fått et fremmedlegeme i skjeden. Men synes det høres litt utenkelig ut det siste. At noe skulle "havnet" oppi der er jo ganske usannsynlig, og hun putter ikke ting inn der selv. Bra at alt gikk bra! Bare en liten kommentar til det jeg har sitert ovenfor: Barn i akkurat den alderen (har en toåring selv) putter faktisk ofte ting inn på steder der de ikke skal være. Det klassiske eksempelet er jo ert i nesa, men småjenter putter iblant ting "i tissen". Det vil som regel si mellom kjønnsleppene, men fremmedlegemer kan også havne i skjeden. Og da er det viktig at vi foreldre ikke blir altfor forskrekka så vi traumebelegger en kroppsdel hun forhåpentlig skal ha mye glede av når hun etter hvert blir voksen ... En ok ting å si kan jo f.eks. være: "Tissen er jo ikke til å putte ting inn i. Tissen kommer det tiss ut av." e.l.
Gjest ts Skrevet 5. august 2009 #23 Skrevet 5. august 2009 Jeg vet at mange jenter helt sikkert putter ting inn der, og om jenta mi hadde gjort det så hadde jeg ikke blitt sint. Det er bare det at hun ikke har for vane å putte ting inn i kroppens hull. Men det kan jo hende hun begynner med det etterhvert.. Selvsagt kan jeg ikke være 100% sikker, siden jeg ikke overvåker henne konstant. Men hun oppholder seg sjelden i et rom alene, så ville jo vært litt rart om ingen hadde merka det. Hun går jo stort sett med bleie, og å putte hendene nedi der har hun heller aldri hatt for vane å gjøre.. Men jeg utelukker det altså ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå