Gjest jane25 Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 hei! jeg la på meg ca 15 kg pga remeron.. utrolig gøy... legen har nå gikk meg tolvon, han mener at jeg ikke skal legge på meg av de.. men.. noen som har gått så mye opp pga remeron og evt hvordan få den vekta av seg? og hvor fort lissom? jeg kan da ikke trene pga andre sykdommer.. og ikke spise frukt pga allergi.. så ja.. vet ikke helt hvordan man da skal gå ned ivekt..
Poppzy Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg gikk på Remeron for 7-8 år siden og la på meg 5-6 kilo på en måned. Likte ikke Remeron pga at jeg ble så "død" av dem og hadde en liten gutt den gangen. Jeg følte meg også veldig pløsen og tror jeg hadde mye veskeansamling. Slutta og kiloene raste av i løpet av en måned. Vet ikke hvor lang tid du bruker eller om du kommer til å gå ned alle kiloene, men en del kommer vel til å gå bort Lykke til..
Gjest jane25 Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 takk for svar! får vel bare vente å se da... vil ha det av med en gang!! hehe... takk
Tianna Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 hei! jeg er i nedtrapping uka mi nå, skal skifte fra tolvon og effeksor til en ny type.. men, jeg er sååå dårlig... kvalm, diare, migrene og sinnsykt vondt i kroppen ( ene grunner for jeg tar disse tab er pga fibromyalgi) er det vanlig å bli såå dårlig?
Sia444 Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Det er veldig vanlig å få mange bivirkninger når en slutter med Efexor. Jeg går på dem og våger ikke å slutte. Er ikke deprimert når jeg går på dem og ønsker heller ikke å bli det hvis jeg slutter. Men det var rart at legen sa at en ikke legger på seg av Tolvon. Jeg har bare tatt den noen dager på sykehuset fordi de ville roe meg ned, men jeg sluttet med en gang de sa at en kunne gå opp i vekt av dem. De jeg kjenner som har gått på dem har hatt problemer med vekta på dem. Samme med Remeron som var årsaken til at jeg ikke ville ta dem.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Jeg klarer eller tørr ikke å slutte på Remeron i hvert fall, jeg sover da overhodet ikke på aldri så mange dager:( kroppen vet rett og slett ikke lengre hvordan jeg skal sovne på egenhånd..
Tianna Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Jeg klarer eller tørr ikke å slutte på Remeron i hvert fall, jeg sover da overhodet ikke på aldri så mange dager:( kroppen vet rett og slett ikke lengre hvordan jeg skal sovne på egenhånd.. først jeg er jane25, har bare byttet bruker navn jeg sover heller ikke, og var kjmpe glad i remeron der, fikk alltid sove en halv time etter jo tok dem! kjempe godt... så nå må jeg velge sove eller mere vekt... og jeg takler ikke mere vekt nå... ¨så da får jeg bare være våken en stund.. siden jeg er rehabilitert går det jo ikke utover noe jobb så... lege min trodde ikke at man skulle legge så mye på seg av tolvon, men ja... det gjorde jeg jo.. så spennede å se hvordan det blir nå.... og ikke dag er jeg ikke dårlig heller!! var bare i går... jeg tror jeg svettet ut allt i natt... våket av at jeg var bløt, men i god form.. så det er vel pga at jeg slutter tenker jeg... men jeg holder ut med det i noen dager lissom, tror det blir verdt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå