Gjest noianoia Skrevet 30. juli 2009 #1 Skrevet 30. juli 2009 Kan husverten egentlig kreve å få komme inn og se før man er ferdig med å vaske ut? Jeg har mye å gjøre i morgen og han ville komme tidlig på dagen for en gjennomgang av leiligheten, men jeg ser ikke vitsen med det før jeg er ferdig og skal gi fra meg nøklene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #2 Skrevet 30. juli 2009 Jeg vil tro han kan be om adgang til leiligheten når som helst - så lenge han gir beskjed i rimelig tid på forhånd. Men han kan ikke kreve at leiligheten skal være ferdig klargjort/vasket før leien din går ut, det er tross alt du som disponerer den så lenge du har kontrakt på leiligheten.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Kan husverten egentlig kreve å få komme inn og se før man er ferdig med å vaske ut? Jeg har mye å gjøre i morgen og han ville komme tidlig på dagen for en gjennomgang av leiligheten, men jeg ser ikke vitsen med det før jeg er ferdig og skal gi fra meg nøklene. ja, det kan han. han har gitt beskjed. gjennomgangen av leiligheten, hat ikke noe md vaskingen å gjøre. du må ikke gi fra deg nøkler før han har vert der og sett og godkjent vaskingen din etterpå.
Malama Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Det han vil se på er vel heller eventuell slitase/skade, ikke om du er ferdig å vaske.
Miss moneypenny Skrevet 30. juli 2009 #5 Skrevet 30. juli 2009 Tror han kan kreve det ja, men ikke at du er ute og ferdig med vasking så tidlig. Da jeg vasket ut av leiligheten i vår, kom huseier ned og vi gikk igjennom ting, strøm, småting osv, jeg leverte nøkler, og hun sa bare la døra stå ulåst etter deg når du er ferdig å vaske, så er alt greit. Kan hende huseieren hos deg bare vil sjekke at alt er ok!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå