Gjest Gjest_lene_* Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har planer om å ta tatovering av det kinesiske stjernetegne mitt (løven), men jeg er litt usikker på plasseringen. så jeg lurte på om noen har ett godt forslag på hvor jeg kan plassere den? jeg vil ha den plassert ett sted der det er lett å skjule den. Plasseringen jeg har tenkt på er på innsiden av armen.
Gjest Miam Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Hva med leggen? Eller overarmen? Det er jo steder det er lett å skjule til i allefall. Kanskje ryggen?
Lady La-Laa Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har egentlig ingen forslag, men mine tatooverte venninner har vært veldig opptatt av at de skal kunne gifte seg!!! hehe, altså bruke brudekjole uten at tatooveringen synes, så i så tilfelle vil også øvre del av rygg / skulder falle bort. ... Korsrygg eller ankel kanskje?
Gjest :) Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg har planer om å ta tatovering av det kinesiske stjernetegne mitt (løven), men jeg er litt usikker på plasseringen. så jeg lurte på om noen har ett godt forslag på hvor jeg kan plassere den? jeg vil ha den plassert ett sted der det er lett å skjule den. Plasseringen jeg har tenkt på er på innsiden av armen. Hva er vitsen med å ta en tattoo, så lenge du starter med holdningen "jeg vil skjule den"? Poenget med en tattoo er å plassere kunst på kroppen, og da skal man gjerne vise det. Det blir litt som å kjøpe en fet bil, også si til selgeren "også vil jeg gjerne ha en presenning, som jeg kan ha over, slik at ingen ser bilen min". Om du liker stjernetegnet ditt, og du føler at løve-tegnet representerer noe du er, så syns jeg du skal ta den tattooen på et sted som vises, uansett om du har på kjole. Hvem er det som har bestemt at man ikke skal være seg selv den dagen man gifter seg? Jeg selv har noen japanske tegn som begynner helt øverst på nakken, ved håret, og går langs ryggraden ned til midten av ryggen. Jeg tok den der fordi det som står der representerer noe jeg er, og jeg er stolt over den, og den dagen jeg gifter meg vil jeg gjerne vise den frem. Ulempen er jo at jeg har hår ned til midten av ryggen, og jeg har alltid håret rett ned da.. Så jeg må finne på noe lurt.. Jeg anbefaler deg å tenke en stund til på det, før du tar den, slik at du er helt sikker på om det er en slik tattoo du vil ha. For mitt inntrykk er at du ikke er sikker selv, når du ikke engang vet hvor du vil ha den. Mn det du vet er at du vil skjule den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå