Gjest TS Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hei. Jeg har brukt p-piller i hvertfall tre år nå. Først Trionetta, så gikk jeg over til Mercilon. Mercilon har jeg brukt i 2 år. I forrige uke begynte jeg på jobb etter to ukers ferie, da med MYE ekstra ansvar enn hva jeg egentlig er vant til - og derfor føler meg veldig stressa om dagen. Begynte å blø litt etter jeg kom tilbake på jobb. Da er det ikke sånn sammenhengende, jeg kan blø kanskje i et par timer (??) og så er det ikke noe resten av dagen/natten. Så har det gått en dag uten blødning, og så har det blødd igjen på samme måten dagen etter. Har lest at det kan være vanlig med blødninger innimellom når man bruker p-piller, men jeg tenker er dette normalt etter 2 år på Mercilon? Kan man plutselig få jevnlige blødninger? Nå har dette vært en ukes tid bare, så jeg vet ikke. Er ca to uker til jeg skal ha mens, så kan kanskje ha noe med eggløsning også? Stress? Vurderer å bytte merke, evnt prøve sprøyte eller bare slutte. Har noen vært borti noe lignende? Hjelp!!
Gjest TS Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Kan også nevne at jeg har vært en hel del bitchy og emosjonell generelt etter jeg begynte på Mercilon. Og jeg gikk opp i vekt. Vet ikke om dette har noen sammenheng med blødningene, men. Begynner å bli litt bekymret...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå