Gå til innhold

trenger valium

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

blir så nervøs når jeg skal snakke foran mennesker, og det kommer det til å bli mye av til høsten. hva sier man til legene for å få noe som feks valium, som kan få meg til å slappe av? er helt desperat!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Si rett ut hva problemet ditt er. Min fastlege ville aldri funnet på å skrive ut valium eller annet beroligende uten å ha snakket grundig om problemstillingen først og sett på andre alternativer, og måtte vurdert situasjonen som alvorlig nok, så tror ikke du hadde fått noe av henne. Men noen leger er mye sløvere på dette. Så spørs det hva som er best for deg i det lange løp, å bli avhengig av beroligende eller å måtte løse dette på en annen måte.

Skrevet
blir så nervøs når jeg skal snakke foran mennesker, og det kommer det til å bli mye av til høsten. hva sier man til legene for å få noe som feks valium, som kan få meg til å slappe av? er helt desperat!
Uh. Dette må være den feigeste løsningen på nervøsitet jeg har lest om. o_o

Dessuten vil legen din aldri i verden gi deg skikkelig valium. Hvis du forteller ham om problemet (og dette er det eneste området hvor du opplever angst) vil han aldri i verden gi deg valiumene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...