Kaisa87 Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 for ca to mnder siden, rett etter jeg startet i ny jobb (løfter veldig mye, og endel i uheldige stillinger) begynte jeg å kjenne en slags kribling i ryggen like ved skulderbladet. Etter hvert ble det mer en stikkende smerte som kommer på ettermiddag kveldstid og forsvinner igjen om natten. Nå føler jeg også at det gjør vondt i huden over dette punktet, på en måte som om den er ekstra følsom på det punktet. Litt vanskelig å forklare, men noen dager er det verre enn andre og noen dager kjenner jeg nesten ingen ting. Er det noen som vet hva dette kan være? Håper noen kan gi meg et svar =)
Kaisa87 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2009 det viser forresten ingenting på utsiden av huden!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Hvor ved skulderbladet? Det kan faktisk være halsbrann (!) (i hvert fall hvis det er på venstre side), men det kan også skyldes spenninger, strekk, nerver i klem o.l. Trener du eller er du helt utrent?
Kaisa87 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2009 Hvor ved skulderbladet? Det kan faktisk være halsbrann (!) (i hvert fall hvis det er på venstre side), men det kan også skyldes spenninger, strekk, nerver i klem o.l. Trener du eller er du helt utrent? det er nederst ved skulderbladet på høyreside. Jeg trener ikke mye, men går tur hver dag, ofte fjellturer og har en veldig aktiv jobb. Halsbrann? Kan det ha kommet en nerve i klem pga mye løfting f.eks?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Det er antagelig ikke halsbrann da, men jeg har kjent det under venstre skulder i perioder og vet at det er et av symptomene merkelig nok Nei, jeg vet ikke, tror det er vanskelig å gjette seg til noe, annet enn ugunstige løft o.l. Ville tatt en tur til lege om det ikke gir seg.
Kaisa87 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2009 Det er antagelig ikke halsbrann da, men jeg har kjent det under venstre skulder i perioder og vet at det er et av symptomene merkelig nok Nei, jeg vet ikke, tror det er vanskelig å gjette seg til noe, annet enn ugunstige løft o.l. Ville tatt en tur til lege om det ikke gir seg. blir vel nødt til det om det ikke gir seg ja.. merkelige greier, spesielt det med kriblingen og at det gjør vondt utpå huden....
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #8 Skrevet 30. juli 2009 Jeg ville ha gått til en naprapat. De kan både muskler og ledd og er som oftest bedre enn en kiropraktor og fysioterapeut til sammen. (så sant det er en god naprapat da). Det er ikke usannsynlig at det er en nerve i klem. Det kan komme av både muskler og ledd som ikke ligger der de skal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå