Gå til innhold

Spørsmål til menn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er klar over at det ifra naturen sin side, stort sett, kun er barn som ikke har hårvekst rundt kjønnsorganene? Jeg foretrekker fullvoksne kvinner, som gjør det de selv ønsker med behåringen, dvs det er hipp som happ for meg med/uten hår.

Ja, ut fra naturens side er det kun barn som ikke har hårvekst rundt kjønnsorganene. Det betyr ikke at jeg må være pedofil for å mene at jeg finner det utseendemessig penere uten hår?

Det er jo det vi jenter får bare av å kline litt med en fyr. Grusomt vondt - men ey, vi slutter da ikke av den grunn? :nei:

Min ex spurte om jeg ikke kunne daglig barbere meg rundt munnen, så slapp hun å bli så sår av å kysse meg. Dette gjorde jeg gladelig for henne.

Jeg kommer ikke til å nekte å gå ned på ei som har "stubber", jeg kommer bare ikke til å tilbringe like mye tid der nede som til vanlig. I stedet fokuserer jeg kanskje litt mer på fingre, kombinert med litt lett tunge. Dette synes jeg er en ærlig sak, så om jeg da får kommentarer angående mer tungeaktivitet - så påpeker jeg at det ikke er det mest behagelige på tidspunktet, men kjører på med andre ting i stedet..

Skrevet
Ja, ut fra naturens side er det kun barn som ikke har hårvekst rundt kjønnsorganene. Det betyr ikke at jeg må være pedofil for å mene at jeg finner det utseendemessig penere uten hår?
Du kan være?
Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg hadde sex med en forrige helg, og mottok oralsex. Jeg var ikke helt forberedt, og det var han klar over. Og jeg var derfor ikke helt glattbarbert, kan man si. Har helt panikk for dette nå. Tenk om det var helt grusomt for han? Noen innspill/evt. trøst?
Selv om jeg helt klart foretrekker barbert, eller nesten barbert, så ville ikke dette vært noen katastrofe for meg i det hele tatt. Så lenge du viste tegn til vellyst, så..... til helvete om det var dusk eller ei ;)
Skrevet
Du kan være?

litt av en heksejakt dette - nei, jeg er ikke pedofil. jeg finner det bare designmessig penere når det er glattbarbert.

Skrevet

Full husmorbusk ala 70-tallet er definitivt ikke noe turn on, men at det er litt hår der nede skader ikke meg. Det verste er egentlig de som har noe ala "2-dagers skjegg" på musa, da spesielt på kjønnsleppene. Er som å stappe den inn en sprekk med sandpapir, og ikke minst er det utrolig lite behagelig å dra kukhodet over noe slikt (som skjer under akten ja). Så enten, ta alt, eller trim håret i en lengde litt over sandpapir-stadiet.

Skrevet

Enig med fjesingen her.... Glattbarbert på leppene, eller "langt" hår. Ikke stubber som virker som sandpapir. Dusk er sexy uansett ;)

Men jeg utfører gjerne oralsex på noen med hårete mus;)

Gjest Eurodice
Skrevet
Full husmorbusk ala 70-tallet er definitivt ikke noe turn on, men at det er litt hår der nede skader ikke meg. Det verste er egentlig de som har noe ala "2-dagers skjegg" på musa, da spesielt på kjønnsleppene. Er som å stappe den inn en sprekk med sandpapir, og ikke minst er det utrolig lite behagelig å dra kukhodet over noe slikt (som skjer under akten ja). Så enten, ta alt, eller trim håret i en lengde litt over sandpapir-stadiet.

Kan du være så snill å definere "husmorbusk" og andre "busker"?

Skrevet

Det skal mye til for å stoppe opp, men jeg er ingen fan av hår. Det gjelder for øvrig under armene og på beina også, så jeg er tydeligvis trippel-pedo.

Skrevet

Styggedom og pest, kvinne får sykdom nede når alt hår er borte. Smaken full av bakterier. Nei, på med håra kvinner.

Mvh Rastafan

• Liker 1
Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Det med at alle barberer seg er sterkt overdrevet. I min klasse og på mitt håndballag er det ingen som er glattbarbert.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Glatte lepper er digg, en fin trekant eller landingsstripe er digg.

Jeg tåler fint at det er tredagers der nede om forholdene for nøye barbering ikke er optimale (hyttetur etc), no big deal.

Helt glatt er kunstig - mener nå jeg.

Skrevet
Det er jo det vi jenter får bare av å kline litt med en fyr. Grusomt vondt - men ey, vi slutter da ikke av den grunn? :nei:

Riktig, og selv om det er deilig, er det så utrolig digg å kline med en jente nettopp fordi leppene og området rundt munnen er så mykt og godt og jenter kysser så deilig, kjører ikke på med tunga opp i ganen og ned i halsen som mange gutter og menn gjør.

Er forresten enig med hun som sa at gutta ofte ikke bryr seg så lenge de får seg. :sengekos:

Skrevet
Kan du være så snill å definere "husmorbusk" og andre "busker"?

"Husmorbusk", er når man bare lar håret gro uten noen form for trimming... Erfaringsmessig er ca en snau cm lengde er fint for at håret ikke skal bli for mye "sandpapir".

Skrevet
"Husmorbusk", er når man bare lar håret gro uten noen form for trimming... Erfaringsmessig er ca en snau cm lengde er fint for at håret ikke skal bli for mye "sandpapir".

Busken Helle Beck Figenschow viste da hun spilte "Lena" i "Døden på Oslo S" går under kategorien "Husmorbusk".

Skrevet
Busken Helle Beck Figenschow viste da hun spilte "Lena" i "Døden på Oslo S" går under kategorien "Husmorbusk".

Eller busken Ane Dahl Torp hadde spart opp til nakenscenene i Gymnaslærer Pedersen :popcorn:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jamen fikk jeg svar, hehe. Jeg spurte bare for å være litt ironisk. Stakkars husmødre, de er liksom prototypen på alt som er ufikst og sidrumpa her i verden, den seksuelle i det minste. Og for å ha sagt det, jeg spurte ikke fordi jeg følte meg truffet. Jeg har aldri vært "husmor" i noen forstand. Jeg er delikat og innbydende til enhver tid, man vet aldri når drømmemannen kan dukke opp. :ironi:

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart jenter som er glattbarbert, de er supersexy!, men kan ikke se at ts burde ha mye å skjemmes over. Som de fleste sier: det er tross alt ikke avgjørende i det hele tatt!

Skrevet
Jeg foretrekker helt klart jenter som er glattbarbert, de er supersexy!, men kan ikke se at ts burde ha mye å skjemmes over. Som de fleste sier: det er tross alt ikke avgjørende i det hele tatt!

Nemlig, akkurat det som er poenget. Det er på ingen måte avgjørende i forhold til ei dame om hun har hår eller ikke, det går også helt fint, og det er heller ikke det som avgjør om jeg vil ha sex med henne. Likevel må det jo være lov å si at man syntes barbert eller stripe er veldig sexy.

• 12 år senere...
Skrevet
Gjest Gjest skrev (På 5.8.2009 den 10.13):

Hot hun Helle. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Gjest_Isabella_* skrev (På 29.7.2009 den 19.44):

Jeg hadde sex med en forrige helg, og mottok oralsex. Jeg var ikke helt forberedt, og det var han klar over. Og jeg var derfor ikke helt glattbarbert, kan man si. Har helt panikk for dette nå. Tenk om det var helt grusomt for han? Noen innspill/evt. trøst?

Hvis han er en prippen tosk, kanskje. Ekte mannfolk gyver på og gir jernet uansett om det er hår der. Oral er det beste som fins. Ikke noe å engste seg for! 

Anonymkode: 15650...612

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...