-Englefjes- Skrevet 5. oktober 2009 #221 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ja, ok, lue da. Eller lampeskjerm. Alt ettersom. Endret 5. oktober 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 5. oktober 2009 Whatever. Det viktigste er at jeg føler meg anonym! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 5. oktober 2009 #223 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 6. oktober 2009 Å så lei, å så lei, å så lei! Jobben, altså. Men får tidvis sitte og skrive om morsomme ting, og da blir jeg veldig engasjert og effektiv og timene flyyyr. Synd jeg ikke kan drive med det hele tiden. Om et par måneder er det ny arbeidsplass, gitt! Spennende. Og nytt sted å bo. Håper det blir bra. Jeg er halvveis gira, halvveis superumotivert om dagen. Men da er det (minst) 50 % bra, ihvertfall! Var forøvrig på et kurs type dødskjedelig i dag. Tvangskurs om veldig banalt og gjesp-gjesp-tema. Jeg hørte ikke etter, men satt og drømte om fjell og ski og fri og røde roser i kinna og akekonkurranse. Det ble med ett en smule stille, og heisann gitt: alle så på meg. Med slike litt forventningsfulle blikk. Host! Jeg hadde selvsagt ikke hørt spørsmålet, og ante ikke hva det var snakk om. Jeg bedrev istedet ihjelstirringskonkurranse med han som stilte spørsmålet, så han måtte gjenta ordlyden en gang til. Så kom jeg med et aldeles fryktelig improvisert svar. Fikk slik BI-reklamefølelse. Noen må jo bidra til at de andre skal føle seg mer oppegående også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vi skal kjøpe bil, og jeg er så lei finn.no og diskusjoner hit og dit nå, at jeg har innført bilsnakkforbud ut kvelden. Men jeg tror det blir bra, altså! Har bestemt oss for å gå brutalt ned på Pepsi Max-inntaket, så det er herved ført opp på lista for hva som skal gjennomføres innen midten av denne måneden. Skjønner ikke hvorfor vi har begynt med det - ingen av oss drakk brus før vi traff hverandre, så det er jo en liten gåte. Må forøvrig få si at vaniljekesam med eple, kiwi, valnøtter og mandler er nyyydelig kveldsmat. Det, sammen med hårkur og litt stæsj ble dagens hverdagsluksus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 8. oktober 2009 #226 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kveldsmaten hørtes utrolig god ut! Tror jeg må prøve den en dag Brus derimot, har jeg aldri vært veldig opptatt av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er det mulig å male en leilighet så utrolig stygt? Vi er på leilighetsjakt om dagen (må leie en stund til, på grunn av jobb det neste halve året - men DA!), og det er utrolig med... kreative løsninger. Knallturkise vegger, eh? Lurer på om jeg skal spørre om jeg kan male den ene? Det er nemlig billig (det er ikke interessant å betale særlig mye når det er midlertidig og før-huskjøp), landlig, i nærheten av treningssenter, har kjøkken med grei plass (selv om innredningen er grufull) og soverom (vi er jo ikke akkurat bortskjemte etter å ha vært flyttsamer en god stund, så dette verdsettes!), vedovn, uteplass tror jeg og badekar. Hehe. Veldig usikker, men vi må jo snart skaffe noe. Og det er ikke for så mange månedene, og og og, tenk på barna i Afrika som ikke har tak over hodet! :tenkemodus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 9. oktober 2009 #228 Del Skrevet 9. oktober 2009 Litt grelle vegger klarer dere vel hvis dere tenker på målet (huskjøpet) og at alt annet er bra med leiligheten? Dessuten er det jo så mørkt for tida at dere ikke kommer til å se fargen så mye uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nei. Jeg skrev ikke nøyaktig hvordan den så ut i frykt for at noen skulle kjenne den igjen (jadda!), men det er virkelig ILLE. Jeg må ha det ok rundt meg hjemme, spesielt siden vi har bodd ganske så-der i et par år nå. Så lenge det ikke er det eneste alternativet, utgår den med skyhøye kneløft. Og jeg lover deg, de fargene der er umulig å ikke legge merke til samme hvor mørkt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ferdig med jobbuke, ferdig med nyyydelig trening og det er FREDAGSKVELD! Noen ganger er det enda bedre enn til vanlig når det blir helg, og dette er virkelig en av de gangene. Nå er jeg nydusja, har tatt hårkur (jeg har blitt hekta - det funker jo faktisk, til forskjell fra de fleste andre tips jeg får som lover meg å se fantastisk ut) og tatt på slækkisklærne. Ingen kjoler denne helga, nå er det saggebukse og ullgenser som gjelder. Deilig. Jeg er forresten på jakt etter litt fine gensere i ull, men finner bare slike ekle blandinger. Jeg vil ha ull. Snart får vi besøk av en kamerat, og skal se X-faktor (det er så veldig mye bedre etter at alle uten selvinnsikt er kasta ut) siden vi har lovt å stemme på noen kjentfolk der. Også skal jeg jaggu ha meg et glass rødvin, og spise ost og kjeks, og bare nyte denne vanvittig gode kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 10. oktober 2009 Fantastisk dag med fantastisk kjæreste. Åh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. oktober 2009 #232 Del Skrevet 10. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan.:. Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og en fin, lat søndag! Tenkte egentlig å dra ut i marka i dag, men været innbyr mer til å holde seg innendørs. Det passet oss ihvertfall best i regnet akkurat i dag. Har sovet lenge, fiklet i Photoshop (etter å ha tatt tullebilder av Mannen som jeg truer med å sende rundt som julekort), sett film og hørt på gammel jazz. Filmen heter "Be kind rewind", og var utrolig merkverdig og tidvis kjedelig, men noe av det var også fantastisk kult! Det var pga denne jeg ble inspirert til å søke opp musikk av Fats Waller, se f.eks. Ain't misbehaving. Har lyst til å finne noen små, fine svarthvittfilmer fra "gamle dager"... Skal søke litt på nett for å se om jeg finner noe. Jeg synes stemningen er så fin (både i mye gammel musikk og film), og det gir meg samme følelse som i jula - altså ikke nødvendigvis julestemning, men en fin, varm og morsom stemning som jeg blir glad av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 13. oktober 2009 #234 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg fant ut at jeg visstnok hadde registrert nicket uten alle disse prikkene selv, for lenge siden, siden jeg ikke husket det før jeg tilfeldigvis prøvde. Derfor har jeg gått over til denne profilen, for å slippe å knote med moderatorer og nickbytte. Benytter anledningen til å bytte dagbok også, så den kommer sikkert opp etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 13. oktober 2009 #235 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fnis. Du er bare størst på profilbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 13. oktober 2009 #236 Del Skrevet 13. oktober 2009 Noe må jeg også være størst i, ikke sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 13. oktober 2009 #237 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja, du, da trenger jeg en viss tilgang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 5. november 2009 #238 Del Skrevet 5. november 2009 Vi skal kjøpe bil, og jeg er så lei finn.no og diskusjoner hit og dit nå, at jeg har innført bilsnakkforbud ut kvelden. Godt det er flere som har det sånn. Vi hadde det også sånn i forbindelse med bilkjøp. Heldigvis fant vi riktig bil etter ikke alt for lang tid, og er veldig fornøyd. Håper dere finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 2. desember 2009 #239 Del Skrevet 2. desember 2009 Her var det voldsomt stille.... Er det husflytting som tar all tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 8. desember 2009 #240 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei, jeg har flyttet hit. Har bare ikke fått slettet denne enda. Det er forsåvidt veldig stille der også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå