Gå til innhold

Han tisser i rompa mi


Gjest Salamanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... Det er ekstrementene som er avfallsstoff.... Urin er jo helt sterilt, er det ikke det da?? Det er faktisk noe av det mest sterile og "sunne" som finnes av væsker.

Det er masse bakterier i urin når det ligger i blæra/inn ei kroppen (derfor urinveisinf.) Det er ikke bakterier i urin når det kommer ut (tror det har noe med levevilkårene og gjøre...om bakteriefloraen "blomster opp igjen" når det kommer inn i en rumpe/kropp har jeg ikke kompetanse til å svare på

Må le litt jeg.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse bakterier i urin når det ligger i blæra/inn ei kroppen (derfor urinveisinf.) Det er ikke bakterier i urin når det kommer ut (tror det har noe med levevilkårene og gjøre...om bakteriefloraen "blomster opp igjen" når det kommer inn i en rumpe/kropp har jeg ikke kompetanse til å svare på

Må le litt jeg.

:ler:

Det er bare når du har urinveisinfeksjon urinveiene er fulle av bakterier. Ellers er det riktig at urinen er steril frem til den kommer ut i luft.

Når det kommer urin i endetarmen der det er mange bakterier fra før, blir den selvsagt ganske snart full av bakterier, men det jo samme type bakterier som er der fra før så jeg kan ikke tenke meg at det er noen fare. Du fører ikke fremmede bakterier inn i endetarmen ved å tisse i tarmen.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare når du har urinveisinfeksjon urinveiene er fulle av bakterier. Ellers er det riktig at urinen er steril frem til den kommer ut i luft.

Når det kommer urin i endetarmen der det er mange bakterier fra før, blir den selvsagt ganske snart full av bakterier, men det jo samme type bakterier som er der fra før så jeg kan ikke tenke meg at det er noen fare. Du fører ikke fremmede bakterier inn i endetarmen ved å tisse i tarmen.

Ok, legger meg langflat ang. litt feilinfo fra min side der..

:sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice
Hei!

Når kjæresten min tar meg i rompa pleier han av og til og tisse fra seg der også- og vi kan holde på litt etter dette også før jeg går på do og skyller det ut. Jeg kan bli litt oppblåst av dette, men føler generelt at det er på lik linje med en slags tarmskylling. Blir veldig lett i kroppen etterpå.

Kan dette være farlig/usunt for kroppen?

For min egen del foretrekker jeg klyster på vanlig måte, hvis jeg skulle ha behov for det.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ingen problem... Aldri hørt om morgenbrød? ;)

Har en dårlig tid om morgenen, og staken er ubendelig stiv og ikke vil ned, så må en bare la det stå til.. Men d kan være ordentlig vrient å få d til å treffe i skåla!!

Det er da man skal sitte å tisse!! Noe ikke alle skjønner... :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om ts innlegg er sant eller ikke, er umulig å si. Men uansett så må jeg bare si at det er noe av det kvalmeste jeg har hørt! Bli tisset i rompa? Nei, vet du hva!

Bare tanken gjør meg kvalm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIS HENSYN

På et så stort forum som Kvinneguiden er, vil det alltid være mange brukere med vidt forskjellige bakgrunner. Emner som blir diskutert her inne vil for noen høres ut som tullesaker, mens det for trådstarter er slik livet er nå. Vi kan ikke stemple tråder som tulletråder bare fordi vi ikke selv har vært i den situasjonen og ber derfor om at heller ikke dere gjør det.

Helen, mod.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tisse i rompa :overrasket: hvem av dere var det som tok initiativet til det, og hvordan?

He he....ser for meg at gubben stod der med staget i dama og var nøden. Så tenkte han vel at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse og lot det stå til. Siden har det vel bare ballet på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ts innlegg er sant eller ikke, er umulig å si. Men uansett så må jeg bare si at det er noe av det kvalmeste jeg har hørt! Bli tisset i rompa? Nei, vet du hva!

Bare tanken gjør meg kvalm!

Og enkelte synes oralsex er ekkelt. Sånn er det bare. Vi er alle forskjellige. La nå ts få nyte noe som virker som et godt sexliv for henne og partneren. Så kan vi andre som ikke liker det finne på noe annet. Bare la være med slike utsagn hvis ts faktisk er seriøs med innlegget sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D-shol
Det er da man skal sitte å tisse!! Noe ikke alle skjønner... :nei:

men....å sitte når tissefanten står rett til værs (eller ut) og ikke vil noe annet, vil ikke det bli litt ....vanskelig.... å treffe skåla da også?

Jeg skjønner at vi er ganske kjedelige og at det finnes mye rare vaner og lyster der ute. For meg har ikke kroppsavfall noe å gjøre med sex.

jeg tenker egentlig bare: Har endetarmen godt av å bli skyldt med urin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest la*abetuss

Latter er fandens verk sa gnomen i Rosens navn, der han satt og tygde de avrevne giftige hjørnene på _ei_ bok. Jeg smiler når jeg ser det sorte sekretet renner nedover hans hake, som Jan Pande Rolvsen sa: "livet er herlig _dere!?_

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Urinere inne i rompa er ikke usunt. Det fungerer mer som en rensende funksjon og det skal i utgangspunktet stimulere ganske bra.. Like du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Alt med måte :)

Som med generell tarmskylling (som visstnok er populært bland vestkantfruene), vil jeg tro at de samme rådene gjelder her.

Overdreven utskylling osv kan visstnok forstyrre en del av tarmbakteriene, slik at de ikke fungerer optimalt, samt irritere slimhinnene.

En gang i bandt går nok helt fint.

Ingen fare for at ting skal sprenge tarmsystemet heller, en gjennomsnittsblære klarer å holde mellom 6 og 8 dl, dessuten har væske en tendens til å følge minste motstands vei, hvilket vil si at det er metervis med plass innover.

Hvorfor kan ikke dere som synes dette er så forbasket "æsj" bare la være å svare?

Kom med informasjon istedenfor de tilkneppede og fordømmende meningene deres. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...