AnonymBruker Skrevet 25. mars 2019 #61 Del Skrevet 25. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: kinky greier dette her 🎅 Anonymkode: 0580b...1c4 Tråden er 10 år gammel.. Temmelig barnslig å søke opp denne, gammel’n Anonymkode: 82ecb...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #62 Del Skrevet 26. mars 2019 På 29.7.2009 den 14.54, Gjest Gjest_OsloMann skrev: Tja... Det er ekstrementene som er avfallsstoff.... Urin er jo helt sterilt, er det ikke det da?? Det er faktisk noe av det mest sterile og "sunne" som finnes av væsker. Det er feil. Derfor er det kun anbefalt å drikke litt urin i nødssituasjoner.. Anonymkode: 31679...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #63 Del Skrevet 26. mars 2019 Uansett gammel tråd. Ville menn likt å bli pissa i rumpa ? Neivel, så ikke utsett andre for det du ikke selv vil. Anonymkode: 5dd31...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. mars 2019 #64 Del Skrevet 26. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett gammel tråd. Ville menn likt å bli pissa i rumpa ? Neivel, så ikke utsett andre for det du ikke selv vil. Anonymkode: 5dd31...46c Ikke alle menn (ei heller alle kvinner), men helt sikkert noen. Har du et problem med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #65 Del Skrevet 26. mars 2019 Får assosiasjoner til grønn møkkavogn som sprer på et jorde når jeg tenker på at han drar ut snoppen og en flytende mix av hans piss og hennes avføring sprayer rundt i rommet. Er dere HEEELT! Sikre på at det er en god ide å prøve dette? 😬 Anonymkode: 7a01c...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #66 Del Skrevet 26. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett gammel tråd. Ville menn likt å bli pissa i rumpa ? Neivel, så ikke utsett andre for det du ikke selv vil. Anonymkode: 5dd31...46c Hadde jeg vært kvinne ville jeg digget det🙂 Anonymkode: 9742e...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #67 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg liker og se han tisser i dusjen, ute osv. Noen ganger klarer han ikke å slappe av så det kommer noe, og det synes jeg er litt søtt 🙂 Tviler derfor på at han hadde klart å slappe av nok til å tisse i rompa mi, men å kjenne han kommer inni meg synes jeg er nesten mer pirrende analt enn vaginalt. Alle er forskjellige 😁 Anonymkode: 5830c...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #68 Del Skrevet 26. mars 2019 Tissen i rompa? Rompis-jente du da? 👵 Anonymkode: 84012...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #69 Del Skrevet 26. mars 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Tråden er 10 år gammel.. Temmelig barnslig å søke opp denne, gammel’n Anonymkode: 82ecb...f5a slapp av bestemor det er bare kvinneguiden, ikke akkurat noe seriøst nettsted vi snakker om Anonymkode: 0580b...1c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #70 Del Skrevet 26. mars 2019 Damer liker ikke noe særlig annet enn bdsm roleplay og vanlige sex stillinger. Noe utenfor det er kun for å prøve å beholde forholdet. Har vært innom de aller fleste fetisj sider og det er kun menn i de aller fleste fetisjer. Om det er kvinner der, så er de neppe så giret på fetisjen, men på andre ting ved det sosiale eller rollespillet. Menn tenner på altmulig. Kvinner har noen få ting de tenner på, og thats it. Anonymkode: 3bc5b...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 26. mars 2019 #71 Del Skrevet 26. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker og se han tisser i dusjen, ute osv. Noen ganger klarer han ikke å slappe av så det kommer noe, og det synes jeg er litt søtt 🙂 Tviler derfor på at han hadde klart å slappe av nok til å tisse i rompa mi, men å kjenne han kommer inni meg synes jeg er nesten mer pirrende analt enn vaginalt. Alle er forskjellige 😁 Anonymkode: 5830c...98c Har aldri hatt problem ,med å tisse med ståkuk...... og det er nok en del kvinner som tenner på dette som alt annet en kan finne på og utforske Og det er rimelig ufarlig ...... M@ster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #72 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg googlet etter en tråd om strømpriser og denne kom opp 😳 Anonymkode: e3420...43b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå