Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Nespresso maskinene er veldig greie syns jeg: - Tar ikke stor plass - Fint design - Forholdsvis rimelige - Lager god kaffe (så vidt jeg kan bedømme ut i fra smaksprøven jeg fikk i butikken). MEN: Er det noen av modellene som er god på å steame melk?? Og ikke bare skumme den. Har en slik melkeskummer, syns ikke det blir det samme.
Lune Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Vi har Latissima, elsker den! Drikker bare latte o.l.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Vi har Latissima, elsker den! Drikker bare latte o.l. Den fikk ikke spesielt god omtale på denne testen: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...2288570.ece#top
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Nespresso maskinene er veldig greie syns jeg: - Tar ikke stor plass - Fint design - Forholdsvis rimelige - Lager god kaffe (så vidt jeg kan bedømme ut i fra smaksprøven jeg fikk i butikken). MEN: Er det noen av modellene som er god på å steame melk?? Og ikke bare skumme den. Har en slik melkeskummer, syns ikke det blir det samme. Har også Latissima og er KJEMPEFORNØYD.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 Men hva gjør Latissima med melken?? Blir skeptisk når melken går gjennom et plastrør.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #6 Skrevet 1. august 2009 Noen av Nespresso-modellene varmer melken via vanndamp (steaming), andre modeller har en egen melkeskummer som følger med.
EllenAnnichen Skrevet 1. august 2009 #7 Skrevet 1. august 2009 Den fikk ikke spesielt god omtale på denne testen: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...2288570.ece#top Var dette jeg også så! Er dere virkelig så fornøyd altså? Det står at den ikke steamer basert på vanndamp heller....Da blir vel ikke steamingen så "stiv" ?
Lune Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Vi har hat vår i snart et år, og er som sagt knall fornøyd. Kjenner flere som har denne og er like fornøyde. Kjempe bra kjøp oss, den er i bruk flere ganger daglig ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå