Gå til innhold

Nespresson maskin


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nespresso maskinene er veldig greie syns jeg:

- Tar ikke stor plass

- Fint design

- Forholdsvis rimelige

- Lager god kaffe (så vidt jeg kan bedømme ut i fra smaksprøven jeg fikk i butikken).

MEN:

Er det noen av modellene som er god på å steame melk?? Og ikke bare skumme den. Har en slik melkeskummer, syns ikke det blir det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Latissima, elsker den!

Drikker bare latte o.l.

Gjest Gjest
Skrevet
Nespresso maskinene er veldig greie syns jeg:

- Tar ikke stor plass

- Fint design

- Forholdsvis rimelige

- Lager god kaffe (så vidt jeg kan bedømme ut i fra smaksprøven jeg fikk i butikken).

MEN:

Er det noen av modellene som er god på å steame melk?? Og ikke bare skumme den. Har en slik melkeskummer, syns ikke det blir det samme.

Har også Latissima og er KJEMPEFORNØYD.

Skrevet

Men hva gjør Latissima med melken?? Blir skeptisk når melken går gjennom et plastrør.

Skrevet

Noen av Nespresso-modellene varmer melken via vanndamp (steaming), andre modeller har en egen melkeskummer som følger med.

Skrevet

Vi har hat vår i snart et år, og er som sagt knall fornøyd. Kjenner flere som har denne og er like fornøyde.

Kjempe bra kjøp oss, den er i bruk flere ganger daglig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...