Gå til innhold

Sydney


Gjest reisende mac

Anbefalte innlegg

Gjest reisende mac

Hvis det er praktisk og økonomisk mulig for meg blir det en tur til Sydney i januar.

Jeg har søkt litt rundt på flybilletter, og det er jo fryktelig dyrt. Under 10.000,- ser ut til å være umulig å finne. Er dette hva jeg må regne med å betale? Jeg vet ikke eksakt dato enda, men det blir i midten av januar, og jeg reiser fra Bergen.

Noen som har reist dit og vet hva man må regne med å betale på den tiden av året? Dukker det av og til opp tilbud til Australia? Man finner jo jevnlig tilby til div. amerikanske byer f.eks., men jeg har aldri egentlig fulgt med på å dette er noe som pleier å kommer til Australia også.

Kan det lønne seg å fly billig til f.eks. London og videre derfra?

Jeg skal selvsagt søke rundt etter dette selv også, men setter veldig pris på om noen har erfaringer å dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få ned i 8000kr, men det er ikke såååå mye fra eller til. Er hvertfall det billigste jeg har sett.

Aner ikke om det er billigere fra London

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Det er jo utrolig langt til Sydney da, du er klar over det? Jeg hadde nok sett nøye på sammenlagt reisetid og antall mellomlandinger på de billigste turene. En så lang flytur er slitsom, og det kan være verdt en tusenlapp å minske litt på antall mellomlandinger og ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reiseglad, ikke innlogget
Hvis det er praktisk og økonomisk mulig for meg blir det en tur til Sydney i januar.

Jeg har søkt litt rundt på flybilletter, og det er jo fryktelig dyrt. Under 10.000,- ser ut til å være umulig å finne. Er dette hva jeg må regne med å betale? Jeg vet ikke eksakt dato enda, men det blir i midten av januar, og jeg reiser fra Bergen.

Noen som har reist dit og vet hva man må regne med å betale på den tiden av året? Dukker det av og til opp tilbud til Australia? Man finner jo jevnlig tilby til div. amerikanske byer f.eks., men jeg har aldri egentlig fulgt med på å dette er noe som pleier å kommer til Australia også.

Kan det lønne seg å fly billig til f.eks. London og videre derfra?

Jeg skal selvsagt søke rundt etter dette selv også, men setter veldig pris på om noen har erfaringer å dele.

Forsøk på finn.no, der har vi funnet de billigste billettene. Ellers har australiareiser.no av og til tilbud. Selv fikk vi billetter ned dit nå i desember for 8600 kr. Satt og sjekket prisene jevnlig, og slo til da det ble lagt ut billige billetter med cathay via Hong Kong. Men disse ble kjøpt i mars.....

Prøv å vær fleksibel på noen dager på ut og inn-reise, det veksler fort med en tusen-lapp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymia

prøv kilroy travels. de har av og til noen gode deals. husk å ta vekk student/ungdoms bill alternativet om du er over 26 og ikke student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.

Finn har jeg allerede vært innom, men skal sjekke Kilroy. Vet ikke dato enda, men har nok mulighet til å være ganske fleksibel. Skal i et bryllup så må jo selvsagt være der den dagen, men om resten av turen legges før eller etter bryllupet har ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg sjekker stort sett på travelocity når jeg skal reise lange strekninger. Reiser også stort sett innom London ettersom det vanligvis er billigere i min erfaring. Mulig det også er billigere via Thailand eller Singapore, det har jeg ikke undersøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...