Gjest ts Skrevet 29. juli 2009 #1 Skrevet 29. juli 2009 Hei! Tenkte jeg skulle høre hva dere mener om dette. Jeg har da gått ned 10 kg på en måneds tid helt uten å gjøre noe for det, jeg har bare rast ned i vekt. Jeg hadde litt å gå på, gikk ned fra 78 til 68 kg. Og det ser ikke ut som det stopper opp heller. Jeg føler meg ikke syk eller noe, har ikke vondt noen plasser, men blir litt bekymra når alle rundt meg lurer på hva jeg har gjort for å gå ned så mye og jeg ikke har noe fornuftig svar å komme med. Burde man gå til legen når man går ned så mye på så kort tid?
Gjest Kavring Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Selv om du ikke føler deg syk, så burde du absolutt ta deg en tur til legen, ja. Er jo greit å få sjekka det, ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #3 Skrevet 29. juli 2009 Ja, du bør gå til lege. 10 kg på en måned er mer enn vanlige småsvingninger i vekt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Når du går ned så mye på så kort tid bør du kontakte lege. Det er ikke sunt å gå ned mye på kort tid. Jeg ville fått det sjekket ut hadde jeg vært deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå