Gjest Supermimz Skrevet 28. juli 2009 #1 Skrevet 28. juli 2009 Tenkte vi kunne dele oppskrifter og erfaringer
GodsChild Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Tenkte vi kunne dele oppskrifter og erfaringer Heihei! Jeg har gaatt paa Candida-dietten siden... april tror jeg? Jeg har brukt Erica White's Beat Candida Cookbook for info om dietten, der finner du mye informasjon! De foerste ukene var kostholdet mitt utrolig ensformig og kjedelig, helt til det gikk opp for meg hvor mye godt jeg faktisk kan spise! Jeg spiser mye marinert fugl og fisk, groennsaker i alle former, oljer, litt hjemmelaget broed, ryvita, linser, boenner, kokosmelk, litt yoghurt... Er blitt innmari sunn etter hvert og kroppen foeles mye lettere. Og ikke minst har plagene mine blitt mye bedre! Har ingen oppskrifter her og naa, for det bruker jeg ikke saa mye, men skal se om jeg kan finne frem noe senere Har du nettopp begynt paa dietten?
Alatariél_88 Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Ojoj :D ikke helt ny tråd, men har selv nettopp begynt på candida diett:P så spennende å følge med, så henger me på såtilfelle :D foreløpig blir det ikke AAAALFOR mye variasjon i og me at jeg nettopp har begynt selv på dette:D har både matintoleranse og candida såå en liten utfordring men jeg kikker mye rundt på nettet nå og er mye på allergikokken.no og allergimat.no ennå ikke funnet noe brød jeg kan lage, men har prøvd en cornells melblanding som fåes kjøpt på både internett ( f.eks cornells.no) hvor man finner masse nyttig info og på helsekost Håper dette var noe hjelp :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå