Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo i og for seg ikke noe problem at hun liker det, men jeg tenker at det er jo egentlig en ganske dyr hobby. Kan tenke meg at hun vært år bruker ekstremt mange penger på bøker. Derfor tenkte jeg at det kanskje finnes noen utleie-butikker for bøker, i samme stil som videoutleie-butikker. Liksom hvis mange leser den samme boken trenger det jo ikke å være så dyrt, og når en person har lest en bok så kan en ny personie boken. Jeg har søkt litt rundt men finner ingen bokutleie-butikker, er det noen her som vet om de eksisterer eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. Bibliotek?

Skrevet
Eh.. Bibliotek?
Jeg forgår!

Jeg liker og å lese, og jeg liker ikke bibliotek. Jeg liker å eie bøker. Dyrt - ja, men ikke i nærheten av den andre hobbyen min i utgifter (foto).

Skrevet

Joda, men trådstarter spør jo om en butikk hvor man kan leie bøker, og deretter levere tilbake. Korriger meg hvis jeg misforstår helt, men et bibliotek er jo det ts spør etter..

Skrevet
Joda, men trådstarter spør jo om en butikk hvor man kan leie bøker, og deretter levere tilbake. Korriger meg hvis jeg misforstår helt, men et bibliotek er jo det ts spør etter..

Tja. Kanskje hun mener noe annet siden man låner bøker på biblioteket. Ikke låner dem?

Skrevet

Bibliotek er jo det opplagte svaret. Det nest beste blir bokbrukthandlere hvor man kan kjøpe bøker billig, lese dem og så levere dem tilbake etterpå.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for respons! Bibliotek er det jeg er ute etter ja, vi har faktisk et her i byen. (Ulogisk å kalle det "bibliotek" hehe!:P)

Skrevet

Hmm. Jaja, godt du fant svaret ditt.

Skrevet
Tusen takk for respons! Bibliotek er det jeg er ute etter ja, vi har faktisk et her i byen. (Ulogisk å kalle det "bibliotek" hehe!:P)

Hva mener du det burde hete da?

Lånebøkergratisogleveredemtilbakehuset?

Skrevet
:skratte:

:fnise: Jeg skulle være høflig å ikke le, men siden du begynte: :hoho::skratte:

Skrevet

ts, er det første gang du hører om bibliotek?

Bare lurer...

Skrevet
Ja, nei, den siste delen var ikke til deg, egentlig. Mer til trådstarter, som en grunn til at søsteren ikke allerede benytter seg av bibliotek.
Skrevet

Ah, sånn å forstå. Da skjønner jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet
ts, er det første gang du hører om bibliotek?

Bare lurer...

Når jeg tenker meg om har jeg kanskje hørt ordet bibliotek før. Men jeg ante ikke hva de brukes til før i dag.

Skrevet
Når jeg tenker meg om har jeg kanskje hørt ordet bibliotek før. Men jeg ante ikke hva de brukes til før i dag.

Tuller du nå eller?

Skrevet
Tuller du nå eller?

Det er jeg rimelig sikker på at h*n gjør ja. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...